پیش‌بینی بورس فردا ۱۱ آبان‌ماه+ اخبار لحظه‌ای

احتمال اینکه روند بازار فردا متعادل‌تر از امروز باشد نیز وجود خواهد داشت، یعنی میزان تغییرات بین دو تا پنچ هزار میلیارد تومان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز نسبت به روز گذشته متعادل‌تر بود، برخی از نمادهای بزرگ بازار دیروز بیش از سه درصد رشد کردند، امروز حوالی یک درصد تغییرات مثبت داشتند، روز گذشته پیش‌بینی شد که بازار امروز در محدوده ۱۰ هزار واحد تغییرات داشته باشد و امروز محقق شد.

درخصوص بازار فردا، باید گفت بنا بر اینکه ارزش معاملات نسبت به روزهای گذشته که حوالی سه الی چهار هزار میلیارد تومان بود، کاهش یافته است. احتمال اینکه روند بازار فردا متعادل‌تر از امروز باشد نیز وجود خواهد داشت، یعنی میزان تغییرات بین دو تا پنچ هزار میلیارد تومان باشد، درصورتی‌که برخی از نوسان گیرها در بازار تمایل داشته باشد با همین رشد اندک خارج شوند ممکن است بازار فردا پر عرضه‌تر از امروز باشد.

دلار در بازار آزاد تهران نیز در این روزها روند صعودی گرفته است، همچنین صحبت‌هایی در خصوص بیمه دارایی‌های مردم در صندوق‌های سرمایه گذاری نیز گفته شده است که این‌ها همه از عواملی هستند که می‌تواند محرک بازار در این روزها باشد.

کد خبر 616213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.