بازگشت ناوگان موتوری شهرداری ساری به چرخه خدمات‌رسانی

رئیس اداره خدمات موتوری شهرداری ساری از تعمیر و بازگشت ۱۷ ناوگان شهرداری به چرخه خدمات‌رسانی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، محسن محمودی اظهار کرد: شهرداری با استفاده از توان داخلی واحد موتوری، خودروها و ماشین‌آلات فرسوده را پس از ماه‌ها وقفه، تعمیر و به چرخه فعالیت بازگردانده است.

وی با بیان اینکه بعضی از این ماشین‌آلات بیش از ۶ سال به دلیل خرابی بدون استفاده مانده بود، افزود: با توجه به تأکید شهردار ساری مبنی بر احصای امکانات مغفول مانده در شهرداری، بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت نیروهای درون‌سازمانی و کاهش هزینه‌های جاری واحد موتوری، تعمیر و راه‌اندازی مجدد خودروهای سبک و سنگین شهرداری‌های مناطق، سازمان‌های پسماند، آرامستان و عمران که سال‌ها بدون استفاده بود با بازگشت این خودروها به چرخه فعالیت، انجام شد.

رئیس اداره خدمات موتوری شهرداری ساری به گام مؤثر شهرداری برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری اشاره و خاطرنشان کرد: تغییر و تحول خودروها و ماشین‌آلات، تحویل پمپ‌های تعمیری به مناطق مختلف، تعمیر کولر و تحویل پمپ‌های تعمیری ازجمله اقدامات واحد موتوری طی دو ماه گذشته بوده است.

محمودی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته ۴۲ موتور پمپ تعمیر و ۲۴ پمپ دیگر در حال تعمیر است، گفت: با توجه به در پیش رو بودن فصل بارندگی، شهرداری ساری در مناطق چهارگانه شهری اقدام به نصب موتور پمپ جهت جلوگیری از آب‌ماندگی، رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: با تلاش‌های واحد موتوری شهرداری ساری، تعمیر و به‌روزرسانی خودروهای سبک و سنگین شهرداری به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 616196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.