ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ قم جهت کاهش محدودیت‌ها

عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر سرعت‌بخشی اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه پنج، گفت: این منطقه محرومیت‌های زیادی دارد که با تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و اصلاح خیابان‌ بخشی از این محرومیت‌ها کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس نیازمند امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت اصلاح خیابان منطقه جمکران، اظهار کرد: جمکران قطب گردشگری و زیارتی شهر قم بعد از حرم مطهر است و باید در طرح‌های خود تا ۵۰ سال آینده را پیش‌بینی کنیم.

وی با اشاره به سرعت‌بخشی بر اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه پنج، افزود: این منطقه محرومیت‌های زیادی دارد که با تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و اصلاح خیابان بخشی از این محرومیت‌ها کاهش می‌یابد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم ساماندهی ترافیک منطقه پنج را یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر نیازمند مدیریت جامع در حوزه ترافیک بوده است و باید طرح اصلاح شوارع اجرایی شود.

وی با اشاره به لزوم تغییر کاربری ۴۰ هکتار فضای سبز منطقه پنج، گفت: تغییر کاربری ۴۰ هکتار فضای سبز علاوه‌بر تأمین منابع برای اجرای طرح‌های شهرداری باعث آزادسازی املاک شهروندان و رفع محرومیت‌های این منطقه می‌شود.

کد خبر 616153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.