نقشه دشمنان برای ایران اسلامی به‌جایی نمی‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ایجاد ناامنی و تبدیل ایران به یمن و سودان نقشه‌ای بوده است که دشمنان برای ایران کشیده‌اند و باید بدانند، اجازه نمی‌دهیم این اتفاق برای ایران اسلامی رقم زده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسلامی امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در پنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اتفاقات و مناسبات کشور، اظهار کرد: اکنون آگاهی و بصیرت بیش از پیش نیاز بوده و روز شناخت حقیقی دشمن است.

وی با اشاره به روز شهادت حسین فهمیده، شهید نوجوان دفاع مقدس، ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمود، رهبر ما نوجوانی است که با بصیرت و آگاهی شهید می‌شود و لقب رهبری را می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی، تصریح کرد: امروز به همه ثابت شده است که سفارتخانه بعضی از کشورها تنها کار جاسوسی را انجام می‌دهد و در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نقش آن‌ها را به‌روشنی دیدیم.

وی با اشاره به شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ، خاطرنشان کرد: داعش مسئولیت این حرکت ضدانسانی را پذیرفت و یکی از شبکه‌های معاند درخواست کرد ایران، مانند سودان و یمن شود که این موضوع نشان‌دهنده دشمنی آشکار با ایران است، از این‌رو باید مردم نسبت به این موضوع بصیرت و یقین پیدا کنند.

اسلامی ادامه داد: امروز فریب‌خورده‌های شبکه‌ها و افراد خارج از کشور که شعار «زن، زندگی و آزادی» سر می‌دهند باید از دست قطع شده سردار شهید قاسم سلیمانی حیا کنند و بدانند تعداد آن‌ها در مقابل طرفداران نظام اندک بوده و این دوران کوتاه است.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمن برای ایران، اضافه کرد: ایجاد ناامنی و تبدیل ایران به یمن و سودان نقشه‌ای بوده است که دشمنان برای ایران کشیده‌اند و باید بدانند اجازه نمی‌دهیم این اتفاق برای ایران اسلامی رقم زده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دیدار مردم قم و جمعی از مدیران شهری با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهر قم را شهر قیام و اقامه قیام دانستند؛ همان‌طور که مردم قم سخنان امام (ره) را در سال ۴۲ درک کردند، اکنون باید بدانیم منظور مقام معظم رهبری از شهر اقامه قیام چیست.

وی با اشاره به مشکلات و نقاط ضعف قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: شورای عالی استان‌ها وضعیت خاصی دارد و نمی‌تواند فعال عمل کند، همچنین کلان‌شهرها نمی‌توانند دخالت کنند و تنها نماینده می‌فرستند، از این رو ممکن است آن نماینده، عضو یک شهر کوچک باشد و نسبت به مسائل کلان‌شهرها آگاهی کافی نداشته باشد.

اسلامی اضافه کرد: لازم است روی درآمدهای پایدار و استفاده از عوارض و ضرایب اقداماتی انجام دهیم تا در بودجه مشکلی ایجاد نشود، از این‌رو با نمایندگان و شورای استان‌ها جلسات کارشناسی برگزار شده است تا قانون به پختگی لازم برسد و سیاست اصلی که تمرکززدایی است، اجرا شود.

کد خبر 616113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.