پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» برگزار شد

معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در بلوار کشاورز با حضور عموهای فیتیله‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، یعقوب آزاده‌دل با تأکید بر مردمی بودن پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو»، اظهار کرد: این کمپین از سال‌ها قبل آغاز شده است و در هر دوره‌ای از مدیریت شهری ادامه داشته است و همچنان پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» روزهای سه‌شنبه هر هفته توسط مردم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این پویش ویژه دوچرخه‌سواری نیست، بلکه شهروندان در روزهای سه‌شنبه بدون خودرو و با استفاده از مترو، اتوبوس، پیاده‌روی و دوچرخه در سطح شهر تردد می‌کنند.

معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه کمپین «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ از ساعت ۸:۰۰ صبح در بلوار کشاورز همراه با دوچرخه‌سواری شهروندان آغاز شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی مدیریت شهری، قرار است که هر هفته روزهای سه‌شنبه یک هنرمند یا گروهی متشکل از هنرمندان و سلبریتی‌ها در این پویش مردمی همراه شوند.

وی ادامه داد: امروز «عموهای فیتیله‌ای» در بلوار کشاورز همراه مردم و گروه دوچرخه‌سواری سفیران ترافیک، رکاب زدند.

کد خبر 616108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.