به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در خصوص رویکرد سومین دور از قرار خدمت شهرداری تبریز که از آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد، اظهار کرد: فلسفه ایجاد «قرار خدمت» بازدیدهای دورهای از پروژهها، دیدار با اقشار مختلف ساکن در مناطق تبریز و فاصله گرفتن از پشتمیزنشینی است.
وی ادامه داد: سومین دور از قرار خدمت در سطح مناطق دهگانه تبریز برای تسریع در رفع مشکلات با حضور و همراهی خبرنگاران برگزار میشود.
شهردار تبریز تصریح کرد: بر این اساس در هر یک از قرارهای خدمت دور سوم، هر رسانه با انتخاب یک منطقه از مناطق دهگانه، چند روز قبل از برگزاری قرار خدمت نسبت به احصای مشکلات منطقه و ارائه گزارش اقدام میکند که این موارد در قالب کلیپی توسط اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز در جلسه روز قرار خدمت پخش خواهد شد و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: هدف از حضور اصحاب رسانه در برنامههای دور سوم قرار خدمت، توجه به موارد و نکاتی است که احتمال دارد از نظر مدیریت شهری پنهان مانده یا در دورهای قبلی برطرف نشده باشد.
هوشیار ضمن قدردانی از همراهی و تعامل اصحاب رسانه با مدیریت شهری، گفت: این همراهی موجب شده است سطح رضایتمندی شهروندان از خادمان خود در شهرداری تبریز افزایش یابد.
نظر شما