ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در بازی سوپرجام فوتبال ایران مقابل نساجی مازندران می‌ایستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان قرار است از ساعت ۱۶ امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید باهنر کرمان میان تیم‌های فوتبال استقلال تهران (قهرمان فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر) و نساجی مازندران (قهرمان جام‌حذفی سال ۱۴۰۱) برگزار شود.

در ادامه ترکیب احتمالی آبی‌پوشان پایتخت برای مصاف برابر نساجی را بررسی خواهیم کرد.

فتح مقتدرانه سوپرجام، مُهری بر حضور حسینی در جام‌جهانی

سیدحسین حسینی دروازه‌بان نخست تیم فوتبال استقلال تهران طی چند فصل اخیر، در بازی‌های فصل جاری نیز به‌طورکامل درون دروازه آبی‌ها قرار گرفته و عملکرد متوسطی از خود به‌جای گذاشته است؛ با این وجود حسینی که یکی از کاندیداهای حضور در لیست‌نهایی تیم‌ملی فوتبال برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌شمار می‌رود به‌دنبال این است تا با ثبت کلین‌شیت و قهرمانی در بازی سوپرجام برابر نساجی، خیال خود را بیش‌ازپیش آسوده کند.

همان همیشگی در خط دفاعی؟

آبی‌پوشان پایتخت طی ۱۱ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ‌برتر ۶ کلین‌شیت به ثبت رسانده‌اند و ۶ بار نیز دروازه‌شان باز شده است؛ نکته جالب ثبت سه کلین‌شیت پیاپی و دریافت پنج‌گل در دو بازه‌زمانی پیاپی توسط دروازه‌بان و خط‌دفاعی استقلال است؛ این بدان معناست که استقلال در برخی هفته‌ها روی فرم ایده‌آل قرار دارد و در طرف مقابل ممکن است شرایط برعکس شود. به‌همین دلیل باید در زمین شرایط خط دفاعی استقلال مقابل نساجی را مشاهده کرد. عارف غلامی و رافائل سیلوا در دفاع‌مرکزی و احتمالاً کوین یامگای سرعتی و ابوالفضل جلالی ملی‌پوش کناره‌های خط‌دفاعی استقلال را برابر نساجی پوشش خواهند داد.

هافبک‌های آماده امید ساپینتو برای قهرمانی

اولین نامی که بدون‌شک در بین ۱۱ بازیکن اصلی استقلال دیده خواهد شد روزبه چشمی است؛ جلوتر از وی نیز دو هافبک طراح و رونده قرار دارند که به‌نظر می‌رسد مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند خواهند بود. در بازی هفته گذشته استقلال برابر هوادار، «ساپینتو» سعید مهری را به‌جای مهدی‌پور از ابتدا در ترکیب قرار داد تا نشان بدهد مهندس تیمش را برای بازی سوپرجام آماده می‌خواهد. آبی‌ها زبیر نیک‌نفس را نیز همراه خود دارند که برای نیمه‌دوم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

کار سخت آبی‌ها در نوک خط‌حمله

در خط‌حمله آبی‌های پایتخت، استقلال با خوش‌شانسی پیمان بابایی که هفته گذشته دچار مصدومیت شده بود را در اختیار دارد. بابایی با وجود ثبت تنها یک گل و یک پاس‌گل آماده‌ترین مهاجم‌هدف حال‌حاضر استقلال به‌حساب می‌آید که در کنار مهدی قایدی و محمد محبی، باید بار سنگینی را بر دوش بکشد؛ جالب این‌جاست تنها گل بابایی در لیگ‌برتر مقابل نساجی به‌ثمر رسیده است. البته وظیفه گلزنی مهاجمان مرکزی بیشتر بین مهدی قایدی و محمد محبی وینگرهای ساپینتو تقسیم شده است و در این دیدار نیز می‌توانند به‌شدت خط‌دفاعی نساجی را آزار دهند.

ترکیب استقلال مقابل نساجی

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری

کد خبر 616035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.