۱۲هزار مترمربع کوچه خاکی در شهر وجود دارد

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: درحال‌حاضر ۱۲ هزارمترمربع کوچه خاکی در شهر وجود دارد که در صورت تخصیص ۵۰۰ تن قیر، آسفالت می‌شود.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات آسفالت خیابان کشاورز، خیابان ساحلی، خیابان فدک، خیابان بسیج، خیابان شهید اسلامی و محله ششجوان با صرف اعتبار هشت میلیارد تومان آسفالت می‌شود.

وی افزود: اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی در سطح شهر و خیابان مصلی به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال جاری انجام شده است.

شهردار بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: خیابان دفاع مقدس و آزادی و کوچه‌های شهر در سال جاری با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار آسفالت شد و تا پایان سال نیز سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برای آسفالت معابر شهر اعتبار در نظر گرفته شده است.

عبدالهی با بیان اینکه امسال و طی دو مرحله ۹۲ تن و ۴۸ تن قیر برای آسفالت معابر شهر تخصیص داده شد، تاکید کرد: شهرداری در راستای آزادسازی خیابان بهارستان و کشاورز، چهار میلیارد تومان اعتبار و واگذاری زمین انجام شده است.

وی اضافه کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بوئین‌میاندشت برمبنای رقم ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی و طی شش ماه نخست امسال محقق شده است.

شهردار بوئین‌میاندشت با بیان اینکه در سال جاری نقاط حادثه‌خیز شهر رفع شده است، تصریح کرد: طرح‌های ترافیکی شهر در قالب رنگ‌آمیزی مکان‌های پرتردد، نصب تابلو و علائم راهنمایی رانندگی در حال اجرا است.

عبدالهی با بیان اینکه طی یک سال گذشته اجرای ۵۷ پروژه در دستور کار است که بعضی از این پروژه‌ها اجرا شده یا در دست اجرا است، گفت: طی یک سال گذشته احداث مجموعه گردشگری شهدای گمنام میاندشت، انجام پروژه‌های بازآفرینی شهری، بهبود عبور و مرور، آسفالت معابر شهر و رفع نقاط حادثه‌خیز در قالب جدول‌کشی آغاز شد و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر ۱۲ هزار مترمربع کوچه خاکی در شهر بوئین‌میاندشت وجود دارد، افزود: به منظور تخصیص قیر پیگیری‌هایی انجام دادیم و در صورت تخصیص ۵۰۰ تن قیر، معابر خاکی شهر آسفالت می‌شود.

کد خبر 616030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.