نتیجه دیدار نیان‌الکترونیک و مس رفسنجان رسما ۳ بر صفر شد/ مشکل نارنجی‌پوشان برطرف شد

سازمان‌لیگ والیبال، نتیجه دیدار برگزارنشده تیم‌های نیان‌الکترونیک مشهد و مس رفسنجان را سه بر صفر اعلام کرد؛ البته رفسنجانی‌ها پس از برطرف‌شدن مشکل بدهی‌شان، از هفته آینده می‌توانند مقابل حریفان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ طبق برنامه تیم‌های مس رفسنجان و نیان‌الکترونیک باید در برابر یکدیگر قرار می‌گرفتند اما تقابل این دو تیم به‌دلیل مشکلات مالی نارنجی‌پوشان رفسنجانی به انجام نرسید.

تیم والیبال مس رفسنجان به‌دلیل ارائه‌نکردن مدارک پرداخت بدهی‌هایش به فدراسیون والیبال تا پایان هفته پنجم، اجازه بازی مقابل نیان‌الکترونیک مشهد را پیدا نکرد و متحمل شکست‌فنی شد تا به این ترتیب این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به‌سود نماینده مشهد اعلام شود.

سازمان‌لیگ فدراسیون والیبال امروز _دوشنبه نهم آبان‌ماه_ در اطلاعیه‌ای نتیجه این دیدار را سه بر صفر با امتیاز مشابه ۲۵ بر صفر به‌سود نماینده مشهد اعلام کرد؛ البته این نتیجه باخت‌فنی احتساب نشد و به‌دنبال آن مس رفسنجان که بالاخره مدارک پرداخت بدهی بازیکنان و مربیان فصل گذشته‌اش را به سازمان‌لیگ و فدراسیون والیبال ارائه کرد می‌تواند از هفته آینده مقابل حریفان قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، هفته هفتم مرحله‌گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری خواهد شد و در یکی از دیدارها، مس رفسنجان برابر هورسان رامسر به‌میدان خواهد رفت.

کد خبر 616005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    اصلا بازی نیان غیرقانونیه چون فعالیت ورزشی در اساسنامه اش نیومده و فدراسیون مشهد بدون مدارک لازم معرفیش کرده برای لیگ برتر. رسما بازی هاش اعتبار نداره چه پارسال و چه امسال. الان چرا میان رو از بازی ها حذف نمیکنن؟؟؟ سال گذشته چه بلاهایی که فدراسیون و.. سر مس رفسنجان درنیاوردن