تمجید سرمربی منچستریونایتد از ستاره تیمش!

اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد از آنتونی الانگا، بازیکن تیمش تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمربی منچستریونایتد، اریک تن هاخ، به آنتونی الانگا توصیه کرده است که تغییری در سبک بازی خود ایجاد کند و تمرکزش را بالا ببرد، این درحالی است که این بازیکن اینکه اخیراً برای بدست آوردن زمان بازی، با مشکل مواجه شده است.

پس از پیروزی حیاتی یک بر صفر منچستریونایتد مقابل وستهم در نبرد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس، سرمربی تیم، اریک تن هاخ، از آنتونی الانگا تمجید کرد. ملی‌پوش سوئدی یکی از سه تعویضی‌های شیاطین سرخ برای ورود به زمین در بازی شب گذشته بود، این مهاجم به دنبال بازگشت به ترکیب اصلی است.

تن‌هاخ به رسانه Viaplay سوئد گفت:"الانگا خوب کار می‌کند و یک پسر جوان است. سبک بازی‌اش خوب بود او روی توپ خونسرد بود، پرسینگ را خوب انجام می‌داد، درکل عملکردش راضی کننده بود. خوشحالم که با آنتونی، کار می‌کنم. پتانسیل بالایی دارد. فکر می‌کنم می‌تواند موقعیت بسیار خوبی در بین بزرگان فوتبال جهان داشته باشد. همیشه مثبت است و فکر می‌کنم نگرش مثبت او، همراه با سخت‌کوشی، الانگا را به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد کرد. بنابراین اکنون ما باید استعداد او را بهبود بخشیم."

الانگا درچند هفته اخیر کم به میدان رفته است. بازی شب گذشته مقابل وستهام اولین حضور او در لیگ بعد از پیروزی یک بر صفر یونایتد مقابل لستر (در سپتامبر) بود. با این حال، سهیم بودن در بازی‌های اخیر مقابل تاتنهام و چلسی، و همچنین نمایش رضایت‌بخش مقابل چکش‌ها (وستهم)، برای این مرد سوئدی دلگرم‌کننده و یک امتیاز مثبت خواهد بود. این بازیکن ۲۰ ساله امیدوار است در ۴ بازی باقیمانده یونایتد قبل از شروع جام جهانی قطر، حضور داشته باشد. اولین چالش آنها، پنجشنبه شب همین هفته برابر رئال سوسیداد در لیگ اروپا خواهد بود، جایی که آنها باید با اختلاف دو گل پیروز شوند تا صدرنشین گروه E شوند.

کد خبر 615988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.