ستاره منچسترسیتی پس از جام‌جهانی قطر خداحافظی می‌کند؟

کوین‌دی‌بروین ستاره خط میانی منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: جام جهانی قطر می‌تواند آخرین جام جهانی او باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دی‌بروین که اکنون ۳۱ ساله است، اعتراف کرده است که جام‌جهانی قطر، که در زمستان امسال برگزار می‌شود، احتمالاً آخرین تورنمنتی خواهد بود که با بلژیک شرکت می‌کند. این هافبک همچنین فاش کرد که سیتی به دلیل بازی‌های فشرده باشگاهی، فعلاً در مورد این موضوع نظر خاصی ارائه نمی‌دهد.

دی‌بروین گفت: "من درحال حاضر ۳۱ ساله هستم و نمی دانم چهار سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد. این سومین جام جهانی من است، می‌فهمم چه اتفاقی می‌افتد و نمی‌توانم به جای شخص دیگری که برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور دارد صحبت کنم. ما در این مورد با هم تیمی‌های خود صحبت نمی‌کنیم. برنامه بازی‌ها خیلی شلوغ و فشرده است."

قبل از شرکت در آخرین جام جهانی قطر، توجه دی‌بروین به مسائل باشگاهی با منچسترسیتی معطوف خواهد شد. تیم گواردیولا ۱۳ روز قبل از شروع جام جهانی قطر، چهار مسابقه در سه جبهه را با دی بروین و هم‌تیمی‌هایش انجام می‌دهد. پس از برتری پنج بر صفر آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، سیتیزن‌ها مصمم به شکست دادن توپچی‌ها هستند.

دی بروین هم از نظر بازی (۹۳) و هم از نظر گل (۲۵) در رده دهم تاریخ فوتبال بلژیک قرار دارد.

اولین بازی در برنامه فشرده فوق‌الذکر، دیدار چهارشنبه برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا است، قبل از اینکه سیتی روز شنبه در لیگ از فولام میزبانی کند.

کد خبر 615987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.