ملاقات مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز دیدارهای مردمی و ارتباط چهره به چهره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: ملاقات مردمی و ارتباط دو سویه، مؤثرترین راه شناسایی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _دوشنبه نهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران و در راستای اعتلای فرهنگ و تکریم ارباب رجوع مبتنی بر خدمت گزاری مسئولانه و پیگیری و رفع مشکلات و درخواست‌های شهروندان، اظهار کرد: دیدارهای چهره به چهره به صورت منظم در مناطق ۱۱ گانه شهرداری انجام می‌شود، حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دیدارهای مردمی و ارتباط چهره به چهره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: ملاقات مردمی و ارتباط دو سویه، مؤثرترین راه شناسایی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان است، از این رو ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می‌توان در پاسخ‌گویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بابیان اینکه تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعامل جهت رفع نیاز شهروندان و دسته‌بندی و الویت‌بندی درخواست‌ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آن‌ها است، اضافه کرد: به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر شیراز وظیفه داریم، مسائل و مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت رفع مشکلات قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای چهره به چهره با حضور ناظران شورای اسلامی شهر در مناطق ۱۱ گانه شهرداری به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 615973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.