پیشتازی شهرداری رفسنجان در تولید آسفالت رنگی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: پیشتازی در تولید آسفالت رنگی و زیرسازی و آسفالت ۲۹۷ نقطه از معابر اصلی و فرعی شهر ازجمله اقدامات سازمان در یک سال اخیر بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید قندی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان، زیرسازی و آسفالت معابر است و سازمان عمران شهرداری ظرف یک‌سال گذشته، عملکرد خوبی را در این زمینه به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به تولید ۶۷ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت سازمان عمران طی یک‌سال گذشته، افزود: سازمان عمران شهرداری رفسنجان با تولید آسفالت رنگی برای نخستین‌بار در استان کرمان در این زمینه پیشتاز بوده و زیرسازی و آسفالت برخی نقاط شهر با این نوع آسفالت که از استحکام و ویژگی خاصی برخوردار است، انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از خرید دستگاه جدید تولید قطعات بتنی خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرف یک‌سال گذشته یک میلیون و ۱۳ هزار قطعات بتنی در سازمان عمران شهرداری تولید شده است.

قندی با اشاره به خرید دو مخزن نگهداری قیر(MS) به ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر، تصریح کرد: آزادسازی بزرگراه قدس بعد از ۲۵ سال، آزادسازی بلوار فرهنگ، زیرسازی و آسفالت پل شهید جمالی‌زاده، پل امام حسین (ع)، پل تقاطع جمهوری و خیابان موسی بن جعفر (ع) از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

وی گفت: تجهیز سازمان عمران شهرداری رفسنجان به ماشین‌آلات جدید به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، آسفالت معابر آسیب‌دیده از سیل در شهرک فرهنگیان، اجرای عملیات آسفالت مسیر دوچرخه‌سواری در بلوار امام رضا (ع) و پارک بانوان، اجرای عملیات تسطیح و زیرسازی بزرگراه خلیج فارس، تسطیح و آماده‌سازی محوطه مصلی جهت اقامه نماز عید فطر و تسطیح و آماده‌سازی زمین مسابقات سوارکاری از دیگر اقدامات سازمان بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان افزود: این سازمان از مهر سال گذشته تا مهرماه امسال زیرسازی و آسفالت سه بلوار، ۱۹ خیابان و ۲۹۷ نقطه از معابر اصلی و فرعی شهر را به متراژ ۶۹۲ هزار مترمربع انجام داده است.

قندی اضافه کرد: زیرسازی و آسفالت بلوارهای سیدکاظم هاشمی، رسالت و زیرسازی و آسفالت خیابان‌های پزشک، ابوالفضل (ع)، ارکیده، یاس، شهید قنبری، مطهری، شهید زینلی، بسیج، پیامبر اعظم (ص)، علی‌اصغر (ع)، اقاقیا، صابری، سعادت، کربلا، رازقی، شکوفه از شهرک فرهنگیان، شهید روشن، شهید علی حسنی و نیایش در بازه زمانی یک‌ساله انجام شده است.

وی به واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری این سازمان اشاره و اظهار کرد: ظرف یک‌سال اخیر در پنج محله، ۶ شهرک، ۱۰ میدان، ۳۰ بلوار، ۲۲ خیابان و ۹۹ کوچه، عملیات لکه‌گیری آسفالت انجام شده است.

کد خبر 615951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.