عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم آبان‌ماه

در این بسته خبری از لایروبی دریاچه پارک فدک تا راه‌اندازی شهربازی زیگولند سیرجان و "واحدیان" شهردار شهرکرد شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مشارکت اقتصادی مردم از محورهای همایش شهر در مسیر پیشرفت است

میرداد میردادی، شهردار قشم با اشاره به برگزاری همایش «شهر در مسیر پیشرفت» در این جزیره گفت: تجارب مدیران، مردمی سازی، مشارکت اقتصادی مردم، توسعه یا پیشرفت و بانوانِ پیشران پیشرفت از موضوعات محوری این همایش است.

واحدیان شهردار شهرکرد شد

امروز حکم شهردار شهرکرد به نام «محمدحسین واحدیان» از سوی «احمد وحیدی» وزیر کشور صادر و ابلاغ شده است.

لایروبی دریاچه پارک فدک با هزینه‌ای بیش از دو میلیارد

سیروس پاپی، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: دو میلیارد و پانصد میلیون تومان برای لایروبی دریاچه‌های اول و دوم پارک فدک هزینه شد.

شهربازی زیگولند سیرجان راه‌اندازی شد

شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان با مساحت ۸۰۰ مترمربع و با سرمایه گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی در پرند

حمیدرضا اله‌یاری شهردار پرند گفت: ۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال در فازهای صفر تا ۶ شهر پرند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

پیگیری مطالبه مردم «بن» برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد

باقر مؤمنی، شهردار بن گفت: در ماه گذشته قریب به ۵۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری شد اما به دلیل تعدد این سگ‌ها هنوز رضایت مردم جلب نشده است‌.

کد خبر 615950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.