هشدار کی‌روش به بازیکنان تیم ملی! +عکس

سرمربی تیم ملی ایران امروز صبح در مجموعه پک، علاوه بر آنکه برای مدتی پاسخ‌گوی پرسش‌های اصحاب رسانه بود نکاتی را درخصوص دیدارهای پیش روی تیم کشورمان به‌ویژه تقابل با انگلیس به بازیکنان خود گوشزد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۲۰ روز مانده تا رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تمرینات خود را در کمپ تمرینی مجموعه پک دنبال می‌کند. تصاویر منتشرشده از تمرین ملی‌ پوشان نشان می‌دهد شاگردان کی‌روش امروز تمرین نوبت صبح خودشان را زیر نظر کادرفنی در زمین چمن و به صورت فوتبال درون‌تیمی پیگیری کرده‌اند.

نکته جالب‌توجه در این تصاویر، انگیزه فراوان بازیکنان جوانی است که در لیست اعلام شده توسط سرمربی تیم ملی حضور داشتند تا به نوعی اولین رقابت جهانی دوران فوتبالی خود را تجربه کنند. «کارلوس کی‌روش» امروز صبح در جمع اصحاب رسانه قرار گرفت و برای مدتی پاسخ‌گوی پرسش‌های آن‌ها درخصوص شرایط برخی از بازیکنان همچون شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان باشد.

در ادامه و پس از پشت سر گذاشتن تمرینات تیمی، کادرفنی تیم ملی به گفت‌وگو با بازیکنان تیم ملی پرداخت و به احتمال فراوان یکی از نکاتی که نسبت به آن هشدار داده شده تمرکز ملی‌پوشان ایران روی دیدار اول تیم ایران است. به نظر می‌رسد کادرفنی تیم ملی قصد دارد رقابت‌های جام‌جهانی را بازی به بازی پیش ببرد، چراکه نسل فعلی تیم کشورمان پتانسیل صعود از گروه خودش را دارد؛ البته باید دید تفکرات کی‌روش در جام‌جهانی به چه میزان جواب خواهد داد.

به گزارش ایمنا، شاگردان کی‌روش در اولین دیدار خود سی‌ام آبان ماه از ساعت ۱۶ رودرروی تیم ملی انگلیس قرار خواهند گرفت و پس از آن به ترتیب به مصاف ولز و آمریکا می‌روند.

هشدار کی‌روش به بازیکنان تیم ملی! +عکس

کد خبر 615949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.