از سیاه‌پوش شدن قم تا آماده‌باش بوستان‌ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، اقدامات مجموعه مدیریت شهری به مناسبت ایام شهادت حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد زائران استان که به مناسبت برنامه‌ریزی برای ایام شهادت حضرت معصومه (س) در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی در شاهچراغ (ع) و شهادت جمعی از هموطنان، اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت معصومه (س) سیاه‌پوش شدن شهر به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مناسبت شهرداری با برنامه‌ریزی‌های دقیق در سطح کمیته‌های ده‌گانه و ستادهای هشت‌گانه در راستای برگزاری مراسم هرچه باشکوه‌تر این عزاداری که مختص به شهر قم است، آمادگی لازم را کسب کرده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم بتوانیم شهر را به صورت کامل خدمت‌رسانی کنیم، مطرح کرد: بحث استقرار اکیپ‌های عملیاتی و آتش‌نشانی، ساماندهی پارکینگ‌های پیرامون حرم مطهر، برنامه‌ریزی و استقرار کامل نیروها از جمله اقدامات شهرداری قم در این مناسبت است.

وی با اشاره به آمادگی کامل سامانه ۱۳۷ به منظور پاسخگویی به زائران، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی نیز درخواست‌هایی را دارند که هماهنگی لازم در خصوص آن‌ها انجام و برنامه‌ریزی لازم به منظور استقرار آن‌ها پیرامون حرم حضرت معصومه (س) اتفاق افتاده است.

میرهادی اضافه کرد: تقاضا داریم ایستگاه‌هایی که درخواست فعالیت دارند از سامانه قمیار استفاده کنند تا بتوانیم برای مباحث مختلف ازجمله ایمنی، نظافت و ترافیکی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بر موضوع آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و اطراف حرم تاکید کرده‌ایم، تصریح کرد: همچنین استراحتگاه‌هایی مانند بوستان مهدی، بوستان امام رضا (ع)، بوستان نیایش و بوستان غدیر به صورت آماده‌باش در آمده‌اند تا در اختیار زائران و عزاداران قرار گیرند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به استقرار تانکر آب در این بوستان‌ها، گفت: همچنین پیش‌بینی‌های لازم به منظور رعایت نکات ایمنی در این مجموعه‌ها انجام شده است.

وی تاکید کرد: در مجموعه شهرداری قم آمادگی کامل وجود دارد تا بتوانیم در این ایام به بهترین شکل در خدمت زائران باشیم.

کد خبر 615888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.