برپایی نمایشگاه «به نام زن، به رنگ انسان» در گالری اکنون

مدیر گالری اکنون از برپایی نمایشگاه نقاشی «به نام زن، به رنگ انسان» در این گالری خبر داد.

الناز رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نحوه برپایی هر نمایشگاهی در گالری اکنون به این صورت است که آثار متقاضیان برگزاری نمایشگاه در شورای انتخاب آثار هنری این گالری که متشکل از شش هنرمند و صاحب‌نظر در حوزه معاصر است، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و چنانچه آثار استانداردهای لازم هنری لازم را دارا بود و به سبک و فضای گالری همخوان داشت، شرایط برپایی نمایشگاه در گالری اکنون را دارد.

وی افزود: رویکرد گالری اکنون تقویت و توسعه هنر معاصر و مدرن است و این گالری سعی کرده است حداقل در هر ماه چهار نمایشگاه از آثار هنرمندان معاصر را برگزار کند و بتواند فضایی گفت‌وگویی و تعاملی هنرمندان با مردم اصفهان را فراهم کند که خوشبختانه این مهم تاکنون محقق شده است.

مدیر گالری اکنون تصریح کرد: این گالری در نظر دارد نمایشگاهی با عنوان «به نام زن، به رنگ انسان» را روز جمعه _سیزدهم آبان‌ماه_ به مدت یک هفته برپا کند. در این نمایشگاه آثاری از فرزانه جعفری و دریا شفیعی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه «به نام زن، به رنگ انسان» دوازدهمین نمایشگاهی است که این گالری در سال جاری برگزار می‌کند، اضافه کرد: سبک آثار این نمایشگاه رنگ و روغن است که ۱۳ اثر از فرزانه جعفری و ۱۵ اثر از دریا شفیعی به نمایش گذاشته می‌شود و افراد علاقه‌مند می‌توانند آثار را خریداری کنند.

برپایی نمایشگاه «به نام زن، به رنگ انسان» در گالری اکنون

رجبیان گفت: «به نام زن، به رنگ انسان» به بیان زن در دوران معاصر فاقد از نگاه جنسیتی بلکه به‌عنوان یک انسان می‌پردازد، درواقع ابعاد و ویژگی‌های مختلف انسانی در آثار این نمایشگاه بیان و عرضه می‌شود، ضمن اینکه آثار این مجموعه با ذهنیت انسان‌ها سروکار دارد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا هجدهم آبان‌ماه همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به خیابان مارنان، پلاک ۱۵۳، گالری اکنون مراجعه کنند.

کد خبر 615879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.