تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رامسر

شهردار رامسر از تحقق کامل بودجه سال جاری شهرداری خبر داد.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری رامسر که به پیشنهاد شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، به صورت کامل محقق شده است، اظهار کرد: طی سال گذشته بودجه این شهرداری ۸۴ میلیارد تومان بود و تا پایان سال درآمد شهرداری به ۱۲۰ میلیارد تومان رسید.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در این دوره پیگیر همه مباحث شهری ازجمله ساماندهی سایت زباله و جمع‌آوری آب‌های سطحی بوده است، افزود: طی سال‌های گذاشته فرآیند ساماندهی سایت زباله آغاز شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر کماکان همان مسیر را ادامه داده است.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: شهرداری در بحث تصفیه شیرابه گام‌های اساسی برداشته شده است و در آینده‌ای نزدیک زباله تر را به کود و برق تبدیل می‌کنیم.

امینی‌شاد ادامه داد: رامسر یکی از پرباران‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود و در گذشته مطالعات جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی برای این شهر انجام شده است.

شهردار رامسر با بیان اینکه با جذب بودجه و اعتبارات ملی خدمات‌رسانی در محلات کم‌برخوردار را آغاز می‌کنیم، تصریح کرد: ساماندهی و احیای باغ ۳۳ هکتاری تقریباً نهایی شده و مشاور طرح در حال جمع‌بندی لایه‌های نهایی است.

امینی‌شاد گفت: شهرداری ساماندهی رودخانه صفارود را با ۱۵۰ میلیارد تومان در راستای تثبیت و آرام‌سازی در کل مسیر رودخانه (سه کیلومتر) انجام داده است تا بتوانیم در آینده از رودخانه صفارود به عنوان هسته گردشگری بهره ببریم.

کد خبر 615863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامسری IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    متاسفانه طرح هایی که پایانی نداردو بیت المال حیف و میل می شود. قبلا هم برای این موضوع طرح و مهندس مشاور تعیین گردیده بود ولی به سرانجام نرسیده بود.