آسفالت معابر شهرک کوثر با هزینه ۴۰ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان آسفالت معابر شهرک کوثر این منطقه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی کریمی با اشاره به رسیدگی به مطالبات شهروندان منطقه ۱۴، اظهار کرد: شهرک هزار واحدی کوثر واقع در خیابان امام خمینی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان یکی از پروژه‌های محرک توسعه در این منطقه است که از جمله مشکلات و درخواست‌های شهروندان این شهرک تأمین محل‌های آموزشی، افزایش سرانه فضای سبز، جمع‌آوری زباله و آسفالت معابر آن است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری وظیفه دارد از طریق پیگیری و مذاکره با دستگاه‌های ذی‌ربط یا به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه در راستای رفع مشکلات شهروندان اقدام کند، ادامه داد: برای رفع مطالبات شهروندان شهرک کوثر در زمینه سرانه فضای سبز و فضای آموزشی گفت‌وگوهای مثبتی با شرکت توسعه مسکن انجام گرفت که منجر به تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افزود: به‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان نیز آسفالت معابر شهرک کوثر به مساحت ۱۲ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ظرف مدت یک هفته در آبان‌ماه امسال انجام شد.

وی در توضیح رفع مشکل حمل زباله اهالی شهرک کوثر منطقه ۱۴ و مطالبات آنها برای نظافت محله، خاطرنشان کرد: متراژ کل شهرک کوثر در حدود ۹۵ هزار مترمربع است که در راستای رفع مشکل نظافت این شهرک به قرارداد پیمانکار خدمات شهری منطقه ۱۴ اضافه شده است تا برای حمل زباله و نظافت عمومی این شهرک اقدام شود.

کریمی تاکید کرد: فعالیت‌های مدیریت شهری اقدامی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و گامی جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

کد خبر 615857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.