ویپشت ۳ - پوشکاش ۳/ فرار پوشکاش ۹ نفره از شکست با هنرنمایی شهاب زاهدی

تیم فوتبال پوشکاش‌آکادمیکا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌یک مجارستان، برابر ویپشت به تساوی سه بر سه دست یافت؛ شهاب زاهدی دو بار برای پوشکاش گلزنی کرد و مانع باخت تیمش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌یک مجارستان، تیم‌های فوتبال ویپشت و پوشکاش‌آکادمیکا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _یک‌شنبه هشتم آبان‌ماه_ به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی پرگل ۳ بر ۳ رضایت دادند.

در نیمه‌نخست این دیدار، ابتدا دقیقه ۳۳ کوین سوبوت با دریافت کارت‌زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و سپس در دقیقه ۴۳ الکساندرو بالوآ بازیکن پوشکاش از داور کارت‌قرمز مستقیم دریافت کرد و پوشکاش نیز ده‌نفره شد.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش‌آکادمیکا در این دیدار، از دقیقه ۷۶ وارد زمین شد و درحالی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک از حریف عقب بود، تنها یک‌دقیقه بعد از ورود به زمین بازی را به تساوی کشاند.

چهار دقیقه بعد پوشکاش‌آکادمیکا به‌خاطر کارت‌زرد دومی‌که سابا اسپاندلر گرفت ۹ نفره شد و دقیقه ۸۳ گل سوم را از ویپشت دریافت کرد؛ اما دقیقه ۸۷ باز هم شهاب زاهدی برای پوشکاش گلزنی کرد و ناجی تیمش شد و بدین‌ترتیب یاران شهاب زاهدی با درخشش وی از شکست گریختند.

مهاجم ۲۷ ساله ایرانی تیم فوتبال پوشکاش، با انجام سیزدهمین بازی فصل خود و به‌ثمر رساندن دو گل برای تیمش، در فصل جاری پنج‌گله شد؛ زاهدی تا اینجای‌کار با گل‌هایش، چهار امتیاز را برای پوشکاش زنده کرده است.

کد خبر 615793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.