سپاهانی‌ها آمدند، گل‌گهری‌ها رفتند!

با اضافه‌شدن پیام نیازمند، رامین رضائیان و امید نورافکن، سه‌بازیکن سپاهان به تمرینات تیم‌ملی، محمد خدابنده‌لو و آرمین سهرابیان در نوبت جدید تمرین تیم‌ملی حضور پیدا نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرینان تیم‌ملی فوتبال ایران، پس از برگزاری نوبت صبح در زمین چمن، عصر امروز _یک‌شنبه هشتم آبان‌ماه_ با برگزاری یک جلسه تمرین در سالن مجموعه تمرینی «پک» دنبال شد. پیام نیازمند، رامین رضائیان و امید نورافکن (نمایندگان سپاهان) سه‌بازیکنی بودند که عصر امروز به سایر ملی‌پوشان اضافه شدند و در تمرین عصر شرکت کردند.

در شرایطی که تمرینات تیم‌ملی فوتبال کشورمان امروز در دو جلسه پیگیری شد، به‌جز ملی‌پوشان استقلالی، از دو بازیکن که در هفته‌های اخیر در اردوهای ارزیابی فنی تیم‌ملی شرکت کرده بودند، در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش خبری نبود.

محمد خدابنده‌لو و آرمین سهرابیان، دو بازیکن ملی‌پوش گل‌گهر که هفته‌های اخیر در مینی کمپ‌های تیم‌ملی پرقدرت به فعالیت می‌پرداختند در تمرین امروز تیم‌ملی غایب بودند و جایشان را به سه بازیکن سپاهان دادند.

عملکرد خدابنده‌لو و سهرابیان در هفته‌های اخیر قابل‌قبول و فوق‌العاده بوده است؛ حال باوجود حضور بازیکنان باتجربه‌تر در اردوی تیم‌ملی، حضور این دو بازیکن در مرحله نهایی اردو که روز چهاردهم آبان‌ماه برگزار می‌شود به نظر کارلوس کی‌روش بستگی دارد.

کد خبر 615789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.