ساماندهی ۳۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای بلوار تهامی

شهردار زرند گفت: بیش از ۳۰۰ مترمربع از فضای پیاده‌روهای بلوار شهید تهامی در فاز نخست ساماندهی و زیباسازی می‌شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز عملیات ساماندهی پیاده‌روهای بلوار شهید تهامی شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری زرند ساماندهی پیاده‌روهای سطح شهر است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی شهرداری در زمینه اجرای کفپوش، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری به منظور ساماندهی معابر سطح شهر در حال انجام است، افزود: ساماندهی آسفالت و پیاده‌روسازی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری زرند است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه ساماندهی پیاده‌روها با رعایت ضوابط و استانداردهای لازم شهری منجر به ارتقای وضعیت ایمنی در معابر، تسهیل و بهبود تردد عابران، زیباسازی منظر شهر و افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ مترمربع از فضای پیاده‌روهای بلوار شهید تهامی در فاز نخست ساماندهی و زیباسازی می‌شود.

ضیاء‌الدینی از تداوم عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوار حفاری خیابان‌های سطح شهر در راستای روان‌سازی ترافیک، چاله‌زدایی و بهبود روکش آسفالت است.

وی گفت: بهسازی معابر، رفع ناهمواری‌ها موجود، تسهیل در تردد، زیباتر کردن جلوه شهر و کسب رضایت شهروندان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شهردار زرند افزود: لکه‌گیری کوچه خیابان وحدت و شش کوچه، زیرسازی نوارهای حفاری شده مدرس دو و چهار، قرنی ۱۰، خیابان شهید عربزاده و نمایندگی ایران خودرو در حال انجام است.

کد خبر 615787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.