تعریف و تمجید ویژه پپ گواردیولا از نیوکاسل!

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، از باشگاه نیوکاسل و ادی‌هاو تعریف و تمجید ویژه‌ای کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که باشگاه نیوکاسل می‌تواند در این فصل لیگ‌برتر، جزو چهار تیم برتر باشد.

نیوکاسل با پیروزی چهار بر صفر در لیگ‌برتر مقابل استون ویلا روز گذشته، در جدول به جمع چهار تیم‌برتر راه یافت. گواردیولا فکر می‌کند این تیم، هرآنچه را که لازم است برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند، دارند.

پپ گفت: آنها یک تیم مدعی، و شایسته حضور در جمع چهار تیم‌برتر لیگ‌انگلیس هستند. سرمربی آنها، ادی‌هاو است و شما می‌دانید که او چقدر خوب است. با بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته‌اند و نحوه بازی آنها شجاعانه است."

تیم‌های زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جام قهرمانی لیگ، می‌جنگند، نیوکاسل یکی از همین تیم‌هاست این بازی است، من جدال آنها مقابل تاتنهام را دیدم، فوق‌العاده بودند.

کلاغ‌ها ۱۶ امتیاز از ۱۸ امتیاز موجود در ماه اکتبر را گرفته‌اند و اکنون در ۸ بازی لیگ برتر شکست نخورده‌اند. این باشگاه پس از تصاحب توسط کنسرسیوم تحت رهبری عربستان سعودی، سرمایه گذاری زیادی را انجام داد و بازیکنانی مانند برونو گیمارش، الکساندر ای ساک، کیران تریپیه، کریس وود، دن برن و سون باتمن را به خدمت گرفت.

نیوکاسل در این فصل با ۱۰ گل خورده، کمتر از هر تیم دیگری در لیگ‌برتر، گل دریافت کرده است، درحالی که هیچ دروازه‌بانی بیش از نیک پوپ در این فصل با ۶ کلین‌شیت، دروازه‌اش را بسته نگه نداشته است.

سرخابی‌ها شنبه هفته آینده در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون به میدان خواهند رفت.

کد خبر 615783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.