عصبانیت سرمربی منچستریونایتد از صحبت درمورد رونالدو!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از صحبت کردن درمورد کریستیانو رونالدو خسته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک‌تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که از صحبت‌کردن در مورد کریستیانو رونالدو در این فصل خسته شده است.

تن‌هاخ بار دیگر تاکید کرده است که رونالدو بازیکن مهمی برای این تیم بوده، اما می‌گوید که از صحبت‌کردن در مورد او خسته شده است. ملی‌پوش پرتغالی در بازگشت به ترکیب اصلی مقابل شریف در آخرین بازی لیگ اروپا، گلزنی کرد. این مسابقه اولین حضور رونالدو پس از کنار گذاشته شدن توسط تن‌هاخ به دلیل ترک اولدترافورد در شب پیروزی منچستریونایتد مقابل تاتنهام قبل از سوت پایان، بود.

این سرمربی گفت: "من به اندازه کافی در مورد قضیه کریستیانو صحبت کردم، توضیح کافی دادم. ما خوشحالیم که او در تیم ما است، کریس بازیکن مهم تیم است او گلزن فوق‌العاده‌ای است. " [پنجشنبه هفته گذشته] او گل زد و من واقعاً از این موضوع خوشحالم زیرا می دانم که مهاجمان به چنین لحظاتی نیاز دارند.

با وجود صحبت‌های تن هاخ، آینده رونالدو در منچستریونایتد همچنان نامشخص است. این بازیکن ۳۷ ساله دیگر همانند گذشته یک بازیکن ثابت نیست و بهترین عملکرد شیاطین سرخ در این فصل، بدون او رقم خورده است، تن هاخ گفته است که نمی‌خواهد رونالدو را در ژانویه بفروشد، اما همچنان گفته می‌شود که اگر حواشی ادامه‌دار باشد، این مهاجم را در لیست مازاد قرار خواهد داد.

رونالدو در ۹ بازی لیگ برتر مقابل وستهم ۶ گل زده است. شیاطین‌سرخ امشب در لیگ‌برتر به مصاف وستهام می‌روند و سپس در آخرین بازی گروهی لیگ اروپا، پنجشنبه به مصاف رئال سوسیداد خواهند رفت.

کد خبر 615770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.