آشنایی با آخرین دستاوردهای شهر هوشمند در نمایشگاه بارسلونا

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دهه آخر آبان‌ماه ۱۴۰۱ نمایشگاه بزرگ شهر هوشمند در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا هاجری امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ شهر هوشمند جهانی در شهر بارسلون در دهه آخر آبان‌ماه، اظهار کرد: به‌منظور کسب تجربه از کلانشهرهای جهان، با هماهنگی و پیگیری بانک شهر کشور قرار شده است، نمایندگان از شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای اجرایی شهر هوشمند آشنا می‌شوند و گزارش کاربردی تهیه و در کلانشهرها ارائه خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توافق شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در کمیته سفرهای خارجی علویان‌مهر سرپرست سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری و مهدی نصیری رئیس کمیته شهر هوشمند شورای اسلامی شهر شیراز در این نمایشگاه دیدنی و آموزشی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای افراد منتخب از شهر شیراز آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازگشت بتوانند، طرح و برنامه‌های مفید، سازنده و کاربردی را عملیاتی کنند.

کد خبر 615760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.