عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم آبان‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در ساری تا اجرای ۱۶۵ هزار مترمربع آسفالت در بجنورد و اجرای پروژه باغ‌راه میبد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار حریق در بازار میوه و تره‌بار آبادان

مجید فرهانی‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از مهار حریق در بازار میوه و تره‌بار این شهر خبر داد.

اجرای ۱۶۵ هزار متر مربع آسفالت طی ۶ ماه در بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از آسفالت ۱۶۵ هزار متر مربع از معابر شهری طی ۶ ماه ابتدای سال خبر داد و گفت: طبق برنامه زمانبندی آسفالت در سال ۱۴۰۱ می‌بایست ۱۴۵ هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت‌ریزی می‌شد اما خوشبختانه فقط طی ۶ ماه اول سال، ۱۶۵ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهر آسفالت شد.

صنایع به اجرای پروژه باغ راه میبد کمک کنند

مجید بهارستانی، شهردار میبد با اشاره به استقرار صنایع بزرگ در این شهرستان گفت: صنایع به اجرای پروژه باغ‌راه میبد کمک کنند.

ساماندهی معابر شهر در اولویت اقدامات عمرانی است

محسن احمدی، شهردار شاهرود گفت: ارتقای کیفیت معابر شهر و ساماندهی و بهسازی آنها در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری قرار دارد

ضرورت رعایت شاخصه‌های کیفی در اجرای پروژه‌های عمرانی

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری است، اما این به آن معنا نیست که در کیفیت انجام طرح‌ها سهل‌انگاری شود و شاخصه‌های کیفی مدنظر قرار نگیرد.

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های شهری فردیس

محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس گفت: لازم است روند اجرای پروژه‌های شهر تسریع و بر کیفیت عملیات‌های در دست اقدام، نظارت شود.

برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در ساری

جواد طالبی، شهردار ساری برگزاری جشنواره غذای بومی و محلی را بهترین فرصت برای معرفی دیگر پتانسیل‌هایی شهر ساری در حوزه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و گردشگری دانست و از مدیران مجموعه شهرداری خواست تا برای باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.



کد خبر 615757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.