راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، گفت: این بازارچه با همکاری اداره تعاون روستایی در مجموعه کمپ الغدیر راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در آئین افتتاح بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، اظهار کرد: این بازارچه با ۱۰ غرفه در مساحت ۴۰۰ مترمربع با حضور مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی هزینه ساخت بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی شاهرود را ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این مجموعه دارای پارکینگ، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه این مجموعه محصولات کشاورزی را با همکاری جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی همه‌روزه عرضه می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این بازارچه، حمایت از باغدار و مصرف کننده است.

احمدی با بیان اینکه در این بازارچه مصرف کننده محصولات باغی و کشاورزی را با قیمت بسیار مناسب خریداری می‌کند، تصریح کرد: کشاورز با عرضه روزانه محصولات مجبور نیست آنها را مدت‌ها در سردخانه نگهداری کند.

وی راه‌اندازی بازارچه‌هایی از این دست در نقاط دیگر شهر را منوط به استقبال شهروندان دانست و اضافه کرد: اطلاع‌رسانی درخصوص آغاز به کار این بازارچه به شهروندان در توسعه این مجموعه و راه‌اندازی بازارچه‌های دیگر تأثیرگذار است.

شهردار شاهرود با اشاره به عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در ابتدای هرسال در غرفه‌های موقت، گفت: عرضه محصولات کشاورزی به این صورت در فضایی نامناسب شکل می‌گرفت که با راه‌اندازی این بازارچه‌ها از آلودگی بصری جلوگیری می‌شود.

کد خبر 615745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.