برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی در قزوین

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به منظور بازتاب مفهوم ایثار و شهادت باید در سطح ملی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب در قزوین برگزار شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهاد مختاری اظهار کرد: قزوین پتانسیل‌های خوبی در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی دارد به همین دلیل می‌توان کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را باکیفیت مطلوب در این استان برگزار کرد.

وی افزود: مسئولان بنیاد باید با تقویت تعاملات خود با همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های این نهادها در برگزاری این کنگره استفاده کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی باید همه مسئولان پای میدان باشند و در انجام این مهم کوتاهی نکنند. در اجرای برنامه‌های ترویجی باید جریان‌سازی با تبیین مفهوم ایثار و شهادت صورت گیرد تا همه مردم ایران و حتی دنیا با این مفهوم آشنا شوند.

در ادامه جلسه سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مسئولان بنیاد قزوین جهت برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند آن را باشکوه برگزار کنند.

وی در ادامه، اقدامات اولیه در برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را تشریح کرد و در ادامه جلسه، مسئولان یاد شده با خانواده‌های شهدا دیدار و از مقام والای آنها تجلیل کردند.

کد خبر 615741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.