ضرورت اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در همدان

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: با تاکید و رویکرد شورای ششم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طی یک‌سال اخیر اتفاق خاصی در اجرای پروژه‌ها رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی تعطیل و نیمه‌تعطیل شهرداری، اظهار کرد: با وجود تاکید و رویکرد شورای ششم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طی یک سال اخیر اتفاق خاصی در اجرای پروژه‌ها رخ نداده است.

وی ادامه داد: پارکینگ آقاجانی‌بیک یکی از اولویت‌های پروژه‌های عمرانی شهری بوده که سال‌ها است در بلاتکلیفی به سر می‌برد به طوری که در یک سال اخیر تنها دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تعطیل است، از این رو باید تدابیری برای این پارکینگ اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه‎ تجاری بلوار شهید فهمیده و ساختمان چندمنظوره شهرک مدرس نیز از دیگر پروژه‌های مدیریت شهری است که در تعطیلی کامل به سر می‌برد و در این زمینه شاهد نارضایتی و گله‌مندی مالکان ساختمان شهید فهمیده به دلیل تأخیر بیش از یک‌سال در واگذاری پلاک‌های تجاری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده تنها پروژه مجتمع خدمات رفاهی الماس غرب واقع در بلوار شهید همدانی به همت شهرداری منطقه سه در حال فعالیت است که امیدواریم طبق زمان‌بندی اعلام شده، شاهد اجرای کامل این پروژه در راستای ساماندهی بخشی از خروجی شهر همدان باشیم.

کد خبر 615735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.