تکمیل خطوط مترو در پایتخت مشکل حمل‌ونقل عمومی را رفع می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: رفع مشکل حمل‌ونقل عمومی در تهران در راستای تکمیل تمام خطوط مترو و کاهش زمان انتظار مسافر و رساندن آن به زمان ایده‌آل دو دقیقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس سلیمانی امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در یکصدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: نزدیک به پنج سال از نابودی داعش و آن توده سرطانی می‌گذرد حادثه تروریستی دلخراش در حرم شاه‌چراغ توسط معدود سلول‌های باقی مانده از عمل تروریستی نیز توسط این گروه پرده از نمایشی علیه مردم شریف ایران برمی‌دارد، از این رو باید تمام نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی عاملان و محرکان این حادثه خونین را به شهروندان معرفی کنند.

وی ادامه داد: بدنه اصلی حمل‌ونقل تهران بر محور خدمات‌رسانی اتوبوس، مترو و تاکسی است و تناسب نداشتن تعداد و فرسودگی آن‌ها و تکمیل نشدن طرح جامعه مترو یکی از مشکلات سال‌های گذشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ستون حمل‌ونقل در تهران را مترو تشکیل می‌دهد و تا قبل از تکمیل آن ورود به حوزه دیگری از حمل‌ونقل مورد تأیید نیست، خاطرنشان کرد: بهترین پاسخ برای رفع مشکل حمل‌ونقل عمومی در تهران تکمیل تمام خطوط مترو و کاهش زمان انتظار مسافر و رساندن آن به زمان ایده‌آل دو دقیقه است.

کد خبر 615722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.