شهرداری تهران با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت برخورد با افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز، گفت: به صورت قطعی شهرداری از ساخت‌وسازهای نامناسب و ناپایدار برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _ یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: اولین دستور جلسه امروز تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بود که همان اعضا در کمیسیون‌های خود ابقاء شدند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر انتخاب هفت نفر برای ستاد مشارکت‌های محله‌ای بود که اعضایی از کمیسیون‌ها انتخاب شدند و دو نفر نیز در صحن شورای اسلامی شهر با رأی اعضا به آنها پیوستند، امیدواریم ستاد هماهنگی محلات بتواند اقدامات مؤثر در این راستا انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش ساخت‌وسازها در خُلازیر و ضرورت برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تهران، تصریح کرد: در خُلازیر تعداد زیادی زمین‌های باز و اوقافی وجود دارد، لذا بساز و بفروش‌ها که در این حوزه حرفه‌ای هستند با توجه به شرایط فعلی کشور که نیروی انتظامی مشغله داشته است اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز کرده‌اند. البته شهردار منطقه با همکاری دادستانی نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده و با بسیاری از این موارد مقابله کرده است سایر ساخت‌وسازها نیز قلع و قمع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با شهردار منطقه در این زمینه گفت‌وگو داشتیم و به صورت قطعی شهرداری از ساخت‌وسازهای نامناسب و ناپایدار که به صورت کلی می‌توان به آنها ساخت‌وسازهای قاچاقی گفت، جلوگیری خواهد کرد، بی‌تردید این افراد سودجو عده‌ای که بیشتر از شهرستان‌های دیگر به تهران آمده‌اند را فریب می‌دهند، لذا نیاز است که با این موارد برخورد جدی شود.

کد خبر 615717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.