رشد خیره‌کننده دوج کوین

با شکست مقاومت مهم بیت‌کوین، پیش‌بینی می‌شود روند بازار رمزارزها بتواند به یک روند صعودی تبدیل شود و کلیت بازار وضعیت بهتری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز روند بازار خوب بود و رشد خیره‌کننده دوج‌کوین نیز به چشم می‌خورد. بیت‌کوین با رشد نزدیک به یک درصد به ۲۰ هزار ۸۵۵ دلار رسید، اتریوم نیز با رشد سه درصدی در محدوده یک هزار ۶۳۰ دلار قرار گرفت، رمزارز صرافی بایننس هم با رشد ۰.۸ درصدی در محدوده ۳۰۵ دلار واقع شد، با شکست مقاومت مهم بیت‌کوین پیش‌بینی می‌شود روند بازار رمزارزها بتواند به یک روند صعودی تبدیل شود و کلیت بازار وضعیت بهتری پیدا کند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۸۵۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۹۰ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۳۰ دلار

تغییرات: رشد ۳.۱۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۵ دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: رشد ۰.۸۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۶۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۱۸ دلار

تغییرات: رشد ۲.۸۸ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: رشد ۰.۴۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۳۸ دلار

تغییرات: رشد ۶۳.۲۵ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۹۳۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۸ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۶۰ سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۸ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۴۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۵۹ سنت

تغییرات: رشد ۰.۶۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد خیره کننده دوج کوین

حمایت: ۲۰ هزار ۲۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی

پیش‌بینی: یکی از مهم‌ترین مقاومت‌های موجود برای بیت کوین سقف کانال نزولی بود که در این روزها شکسته شده است، با عبور از این محدوده مهم مقاومتی و پیش بینی تغییر روند برآورد می‌کنیم که روند تغییرات قیمتی بیت کوین و بازار رمزارزها صعودی باشد و احتمال حرکت بیت کوین تا محدوده ۲۴ هزار دلار قابل پیش بینی است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۵۹ درصد

دامیننس اتریوم: ۲۰.۲۳ درصد

رشد خیره کننده دوج کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۴۰ میلیارد ۳۶۹ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۶ میلیارد ۳۷۵ میلیون دلار

رشد خیره کننده دوج کوین

شاخص ترس و طمع

وضعیت شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

رشد خیره کننده دوج کوین

اخبار بازار رمزارزها

یک نهنگ طی ۲۴ ساعت اخیر ۹ میلیون دلار دوج کوین را به بایننس انتقال داد

داده‌های پلتفرم رهگیری تراکنش‌های ارزهای دیجیتال ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهند که یک تراکنش عظیم دوج کوین طی روز گذشته رخ داده است. این تراکنش ۱۱۳ میلیون دوج کوین (معادل ۹.۴ میلیون دلار) را به صرافی بایننس منتقل کرده است. با این حال در ۲۴ ساعت اخیر بهای دوج کوین بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است و این دوج کوین‌های منتقل شده اکنون بیش از ۱۳ میلیون دلار ارزش دارند.

قیمت دوج کوین در برابر بیت کوین می‌تواند طی ماه‌های آینده به‌شدت رشد کند

اسمارت کانترکتر، تحلیلگر ناشناس بازار ارزهای دیجیتال، در توئیتر به بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دنبال‌کننده خود اعلام کرد که در حال بررسی تخصیص بیت کوین‌های خود به دوج کوین حداقل برای چند ماه آینده است. وی که پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ توانسته بود کف بیت کوین را به‌درستی شناسایی کند، باور دارد که نمودار قیمت دوج کوین در برابر بیت کوین (DOGE/BTC) دیوانه‌کننده‌ترین نشانه صعودی را در خود جای داده که او پس از مدتی طولانی آن را مشاهده کرده است.

صرافی کوین چک قصد دارد عرضه عمومی سهام خود در بورس نزدیک را در سال ۲۰۲۳ انجام دهد

صرافی ارز دیجیتال ژاپنی کوین چک (Coincheck) تأیید کرده است که قصد دارد سهام خود را به‌صورت عمومی در ایالات متحده و بورس نزدک عرضه کند. این اقدام باعث می‌شود تا کوین چک به بازارهای سرمایه پرسود آمریکا دسترسی داشته باشد. طبق گفته‌های این شرکت، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کوین چک می‌تواند در نهایت در دوم ژوئیه ۲۰۲۳ (یازدهم تیر ۱۴۰۲) عرضه عمومی سهام خود در نزدک را اجرایی کند.

شبکه ثورچین پس از توقفی ۲۰ ساعته مجدداً فعال شد

شبکه تبادل میان‌زنجیره‌ای ثورچین اعلام کرده که پس از بیش از ۲۰ ساعت قطعی هم‌اکنون فعال شده است و دوباره به کار خود ادامه می‌دهد. توسعه‌دهندگان این شبکه در توئیتر اعلام کرده‌اند که ثورچین دوباره آنلاین شده است و به روند تولید بلاک‌های خود ادامه می‌دهد. شایان ذکر است که شبکه مذکور در تاریخ ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) پس از آنکه تیم توسعه‌دهنده آن اعلام کرد یک باگ ناشناخته بین نودها یافته است، متوقف شده بود.

همکاری بایننس و ایلان ماسک برای حل مشکلات مربوط به ربات‌های توئیتر

صرافی ارز دیجیتال بایننس به ایلان ماسک پیشنهاد کرده است تا از طریق همکاری با یکدیگر توئیتر را به یک شبکه اجتماعی دوست‌دار ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. ایلان ماسک سرانجام کنترل توئیتر را به دست گرفته و خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود را به پایان رسانده است. توئیتر اکنون یک شرکت خصوصی است و سهامداران آن قرار است به ازای هر سهم ۵۲.۴۰ دلار دریافت کنند. حال بایننس تصمیم گرفته است تا با کمک فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال حساب‌های رباتی توئیتر را مدیریت کند. بنا بر گزارش‌های موجود، این پلتفرم در حال تشکیل یک تیم داخلی جداگانه برای رسیدگی به مشکل مذکور است.

بازگشت دوج کوین به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار

رشد دوج کوین در روز جمعه ادامه یافت و قیمت این ارز دیجیتال حدوداً ۱۵ درصد در یک روز گذشته افزایش یافت. دوج کوین هم‌اکنون خود را به محدوده ۰.۰۹۲ دلار رسانده و به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار بازگشته است. گفتنی است که با انتشار اخبار مربوط به خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، دوج کوین توانست طی هفت روز گذشته حدوداً ۵۰ درصد رشد کند. قیمت بیت کوین نیز در این بازه زمانی هفت درصد افزایش یافته است.

نقشه بازار

رشد خیره کننده دوج کوین

کد خبر 615711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.