رابطان امور ایثارگران برای حوزه‌های ستادی و اجرایی معرفی شدند

مشاور شهردار مشهد در امور ایثارگران از تعیین و معرفی رابطان امور ایثارگران برای حوزه‌های ستادی و اجرایی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدحسن موسوی‌قوچانی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دوره ششم مدیریت شهری برای اولین بار ساختار اجرایی امور ایثارگران در سال جاری تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده جامعه ایثارگران و گروه‌های مختلف ایثارگری شاغل در شهرداری مشهد، لزوم انجام برنامه‌ریزی مدون و منسجم در ابعاد مختلف جهت پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های جامعه ایثارگران را بیش از پیش ایجاد کرده است.

مشاور شهردار مشهد در امور ایثارگران تصریح کرد: یکی از ارکان مورد نظر و حائز اهمیت در حوزه ایثارگران تعیین و معرفی رابط امور ایثارگران در تمام حوزه‌های ستادی و اجرایی مدیریت شهری بوده است که با توجه به تأکید شهردار و رویکرد کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر این امر در سال جاری تحقق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در حال حاضر بیش از ۵۰ رابط ایثارگران توسط مدیران ارشد در مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌ها و حوزه‌های ستادی به دفتر هماهنگی امور ایثارگران شهرداری مشهد معرفی شده‌اند، اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگران شهرداری مشهد با برگزاری جلسات انفرادی با رابطان ایثارگران در خصوص تبیین برنامه‌ها و اهداف تبادل نظر و گفت‌وگو شده است.

موسوی‌قوچانی تصریح کرد: ایثارگران شاغل در شهرداری می‌توانند جهت بیان نظرات و مسائل پیرامون محیط کاری خود با رویکرد پل ارتباطی رابطان با مدیران ارشد حوزه‌های مختلف جهت حل‌وفصل مسائل سازمانی به این رابطان مراجعه کنند.

کد خبر 615702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.