دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهدای حرم شاهچراغ

تولیت آستان قدس رضوی به همراه نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولان این استان با خانواده شهدای حرم شاهچراغ دیدار کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی در دیدار با خانواده ۱۱ شهید شاهچراغ در حرم مطهر رضوی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، اظهار کرد: شهدای این حادثه تلخ برای اقامه نماز، بندگی خداوند و عرض ارادت به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به آن حرم شریف مشرف شده بودند که در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند؛ آن‌ها میهمانان برادر امام رضا (ع) بودند و به‌طور قطع اکنون نیز در رضوان الهی میهمان آن حضرات و شاهد وعده الهی در بهشت خداوند هستند.

وی جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) را اقدامی بزدلانه و ددمنشانه خواند و گفت: اماکن مذهبی در همه جای دنیا و میان هر قوم، قبیله و مذهبی مکان‌هایی امن، مقدس و مورد احترام هستند، جز برای وهابیان و داعشی‌های جنایتکار که اندک رحم، مروت و انسانیتی در وجودشان نیست.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شده زائران و شهدای مظلوم این حادثه تروریستی موجب جریحه‌دار شدن عواطف همه ملت ایران، مسلمانان و تمام انسان‌هایی که از عواطف برخوردار هستند، شده است؛ از پروردگار متعال برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و برای خانواده آنان، صبر و سکینه الهی مسئلت کرد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: تک‌تک این شهدا برای شهادت انتخاب شده بودند، شهادت بالاترین درجه و مقام کمال انسانی است.

وی ضمن دلجویی از فرزندان شهدا و دعوت خانواده شهدا به صبر و شکیبایی گفت: جمهوری اسلامی انتقام خون تک‌تک شهدا را خواهد گرفت و ملت ایران در کنار خانواده شهدا قرار دارند.

کد خبر 615668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.