پاکسازی پلاک ۴۰۰ مترمربعی در خیابان میرزاطاهر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها در این منطقه، گفت: به‌منظور پاکیزگی و جلوگیری از انباشته شدن نخاله‌های ساختمانی، زمین بایری به مساحت ۴۰۰ متر در خیابان میرزاطاهر از هرگونه آلودگی بصری و زیست‌محیطی پاکسازی شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری موظف است نسبت به زمین‌های بایری که در محدوده شهر، میدان یا کوچه قرار گرفته است و باعث آلودگی می‌شود، بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها پس از صدور اخطار و ابلاغ قانون به مالک در صورت مراجعه نکردن در زمان مقرر، اقدام به دیوار کشی ملک کند.

وی افزود: در نظر گرفتن تدابیر مؤثر برای حفظ شهر از خطر سیل، حریق، دفع خطر از بناها، دیوارهای شکسته و آسیب‌زا یکی از وظایف شهرداری‌ها بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۱۰ و بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها در سطح این منطقه، عملیات تسطیح و پاکسازی کامل محوطه چهار هزار مترمربعی یک کارخانه متروکه در خیابان آتشگاه پس از صدور اخطار و ابلاغ قانون به مالک با پیگیری واحد پیشگیری از تخلفات شهری و در راستای پاکسازی کامل محیط از هرگونه آلودگی انجام شد.

وی ادامه داد: به‌منظور حفظ پاکیزگی و جلوگیری از انباشته‌شدن نخاله‌های ساختمانی زمین بایری به مساحت ۴۰۰ متر در خیابان میرزاطاهر واقع در کوچه ۲۹ از هرگونه آلودگی بصری و زیست‌محیطی توسط منطقه ۹ پاکسازی شد.

کد خبر 615664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.