پاسخ جنایت شاه‌چراغ خدمت بیشتر به شهروندان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای ششم شهر پاسخ جنایت شاه‌چراغ را با کار و خدمت بیشتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در تذکر پیش از دستور خود در صدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ، اظهار کرد: اعضای شورای ششم شهر پاسخ جنایت شاه‌چراغ را با کار و خدمت بیشتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر خواهیم داد.

وی با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر از معاونت‌ها، مناطق، سازمان و شرکت‌های شهرداری به صورت مداوم بازدید می‌کنند، ادامه داد: خوب است که این بازدیدها در مکاتبه‌ای در اختیار سایر اعضای شورای ششم شهر قرار داده شود، چرا که تعداد شرکت‌ها و سازمان‌ها زیاد بوده است و این مسئله سبب می‌شود که در جریان اتفاقات بازدید قرار گیریم.

تأثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب‌پذیری تأسیسات شهری

زهرا شمس‌احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل یکی از روش‌های دفاعی مؤثر در کاهش آسیب‌پذیری تأسیسات شهری است، نیز در این جلسه، اظهار کرد: بر اساس آئین‌نامه و مصوبات سازمان پدافند غیرعامل کشور و با استناد به برنامه پنج ساله سوم شهر تهران، شهرداری ملزم است که برنامه عملیاتی در راستای ارتقای توان پدافندی در تمام زیرساخت‌های شهری ارائه کند.

وی ادامه داد: مسئله پدافند غیرعامل در تمام شئونات مدیریت شهری کاربرد دارد، لذا شهرداری باید هرچه سریع‌تر اقدامات خود را در خصوص پدافند غیرعامل شهر تهران و زیرساخت‌های آن همچون پل‌ها و مترو ارائه کند.

کد خبر 615662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.