رفع مشکلات آب‌گرفتگی لوندویل نیازمند اعتبارات استانی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر لوندویل گفت: اجرای طرح جمع‌آوری، هدایت آب‌های سطحی و رفع مشکلات آب‌گرفتگی در این شهر نیازمند اختصاص امکانات و اعتبارات استانی است، بنابراین از مسئولان انتظار داریم برای رفع این معضل به شهرداری لوندویل کمک کنند.

سینا عسگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر لوندویل مناطق آقاخان‌محله، خیابان‌های شمالی رحیم‌محله، خلج‌محله و ضلع جنوبی خیابان امام (ره) با کوچک‌ترین بارندگی دچار معضل آب گرفتگی می‌شود و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی افزود: زیرساخت‌های لازم برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در شهر لوندویل وجود ندارد و شهرداری به دلیل هزینه بالا و کمبود منابع مالی، امکان اجرای این طرح و رفع کامل معضل آب‌گرفتگی را ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لوندویل با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در حد توان اقداماتی را برای رفع معضل آب‌گرفتگی شهر اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: در منصورمحله، خیابان آبشار و کوچه علمداری در خیابان امام (ره) کانیو و لوله‌گذاری برای هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و رفع مشکلات آب‌گرفتگی در این شهر نیازمند اختصاص امکانات و اعتبارات استانی است، بنابراین از مسئولان انتظار داریم برای رفع این معضل به شهرداری لوندویل کمک کنند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.‌

کد خبر 615595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.