اتحادکلباء ۵ - النصر ۳/ کامبک جواب کامبک؛ غوغای مجیدی و شاگردان در خانه!

تیم فوتبال اتحادکلباء در چارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر امارات، با کامبکی تماشایی برابر النصر به پیروزی پنج بر سه رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و النصر در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر امارات امشب _شنبه هفتم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر کلباء به‌مصاف یکدیگر رفتند؛ این جدال تماشایی و پرگل در پایان، میزبان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه سوم بازی توسط سلطان الذعبی به گل نخست بازی رسیدند؛ اما در ادامه غافلگیر شدند و در دقایق ۱۹، ۲۱ و ۳۴ سه‌بار دروازه‌شان باز شد و با شکست سنگین ۳ بر یک به رختکن رفتند.

مجیدی که در لیگ‌برتر امارات، به سلطان تعویض‌های طلایی شناخته می‌شود، با انجام چند تغییر در ترکیب تیمش به‌وسیله شاگردان خود به یک‌باره طوفانی به‌پا کرد؛ این بار شاگردان فرهاد بودند که در دقایق ۷۱، ۷۸، ۸۰ و ۹۷ به‌ترتیب توسط دنیل بسا، احمد النغبی، فیلیپ کیس و باز هم احمد النغبی دروازه النصر را باز کردند و جواب کامبک میهمان را، با کامبکی تماشایی و فوق‌العاده جذاب دادند.

اتحادکلباء با رقم‌زدن کامبکی استثنایی به چهارمین پیروزی خود در فصل جاری دست پیدا کرد و در جدول لیگ‌برتر امارات ۱۴ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد؛ زرد و مشکی‌پوشان کلباء به رهبری فرهاد مجیدی در بازی قبلی نیز برابر صدرنشین لیگ کامبک زده بودند و امشب به دومین پیروزی خود طی سه بازی گذشته در لیگ‌برتر رسیدند.

کد خبر 615568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.