مجمع بسیجیان با تکیه بر خرد جمعی برای برون رفت از مشکلات حرکت کنند

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه بسیج یک ظرفیت بی‌بدیل اجتماعی است، گفت: مجمع بسیجیان با تکیه بر خرد جمعی برای برون رفت از مشکلات حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امروز – شنبه هفتم مهر – در نشست مجمع بسیجیان بهاباد اظهار کرد: مجمع با تکیه بر خرد جمعی و ظرفیت بالای نخبگان جوان بسیجی می‌تواند به عنوان مرکزی تصمیم‌ساز در کنار مسئولین شهرستان جهت برون رفت از مشکلات گام بردارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف بسیج رضایت الهی و حرکت در مسیر منویات ولایت فقیه است و حاکم کردن مکتب اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های جامعه رسالت بسیج است و بسیج در راستای تشکیل تمدن اسلامی شتابنده گام برمی‌دارد و امروز بسیج کارآمدترین نهاد انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بهاباد به خدمات بسیج در زمان فعلی اشاره کرد و افزود: اکنون بسیجیان مخلص بر حسب ضرورت علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی در حوزه جنگ نرم و عرصه فرهنگی به خصوص همکاری در پیشگیری و مبارزه با کرونا در کنار نهادها، اداره‌ها و تشکل‌ها با جدیت و کیاست، مشغول نقش‌آفرینی و خدمت صادقانه هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تأکید بر اینکه امروز بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارد و کارها را پیش می‌برد، اظهار کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری فرهنگ و تفکر بسیج ترویج شود.

صمصامی مسئول راهبردی بسیج بهاباد هم در این نشست هدف از برگزاری مجمع عمومی بسیجیان را هم اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: کارگروه‌ها در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می‌پردازند.

وی گفت: کارگروه‌های مجمع بسیجیان بهاباد شامل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه‌های مختلف برای فعالیت هستند.

مسئول راهبردی بسیج بهاباد اظهار کرد: کارگروه‌های مجمع بسیج باید نتایج جلسات و مهمترین مصوبات کارگروه را در مجمع مطرح کرده تا در جمع بسیجیان راهکارهای جدید برای حل مشکلات احتمالی مطرح شده و نتایج مورد نظر محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: راهکارهای ارائه شده از سوی این کارگروه‌ها پس از مطالعات و بررسی در مجمع عمومی به تصویب رسیده و سپس راهکارهای درون سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون سازمانی به مدیران شهرستان ارائه می‌شود.

صمصامی ادامه داد: برای عملی کردن اهداف و منویات مقام معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی در کارگروه اقتصادی پیشنهادها و موضوعات خاصی در عرصه اقتصاد مقاومتی مطرح و در حال بررسی است.

وی یادآوری کرد: مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است و با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، ایده‌ها و افکار جدید برای سازمان بسیج طراحی و عملیاتی شده و بسیاری از مشکلات فرارو شناسایی و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی می‌شود.

دراین نشست هرکدام از مسئولین کارگروه‌ها اولویت‌ها و پیشنهادهای خود برای رفع مشکلات شهرستان را مطرح کردند.

کد خبر 615476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.