راه‌اندازی به‌روزترین نرم‌افزار شهرسازی کشور در شهرداری رفسنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از راه‌اندازی به‌روزترین نرم‌افزار شهرسازی کشور در یک سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهر، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، علیرضا پورغلامحسینی اظهار کرد: طی یک سال گذشته بسته‌های تشویقی تخفیف عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت‌های ملی ارائه و ۱۸۳ قرارداد در حوزه‌های مختلف منعقد شده است.

وی با اشاره به تجلیل از بازنشستگان شهرداری و اهدای بیش از ۲۱ بسته رفاهی به کارکنان شهرداری به مناسبت‌های مختلف در این بازه زمانی، افزود: نزدیک به ۲٠ جلسه کارگروه کارشناسی سرمایه‌گذاری شهرداری رفسنجان برگزار و طرح تشویقی شهرداری برای فرزندآوری و رشد جمعیت در این دوره مدیریت جدید شهری، اجرا شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از افزایش ۸٠٠ میلیارد تومان درآمد شهرداری طی یک سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهری خبر داد و افزود: برگزاری جلسات کمیته جذب درآمد و کمیته فنی و شهرسازی شهرداری رفسنجان، ساماندهی نیروی انسانی و تغییر نرم‌افزارهای مالی و کارگزینی از دیگر فعالیت‌های معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی طی یک سال گذشته است.

کد خبر 615461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.