کاهش مدت زمان صدور پروانه در شهرداری الشتر

شهردار الشتر گفت: شهرداری در راستای حرکت به‌سمت شهر دیجیتال و سیستمی‌شدن صدور پروانه‌ها از سامانه صدور الکترونیکی پروانه ساختمان رونمایی کرد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری الشتر به‌عنوان نخستین شهرداری استان لرستان با بهره‌گرفتن از تکنولوژی در راستای حذف سیستم سنتی و مبارزه با فساد، این قرارداد را منعقد کرده است.

وی کاهش مدت زمان صدور پروانه از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: اگر در گذشته صدور پروانه تقریباً یک ماه به طول می‌انجامید با راه‌اندازی این سامانه هم‌اکنون زمان صدور پروانه به نصف یا ۱۰ روز کاهش پیدا می‌کند.

شهردار الشتر خاطرنشان کرد: حذف فرآیندهای دستی و سنتی در انجام خدمات شهری و نظام مهندسی، کاهش مراجعات حضوری، سهولت، سرعت و دقت در انجام کار از دیگر مزایای راه‌اندازی این سامانه است.

شریفی‌مقدم تصریح کرد: ارسال درخواست برای صدور پروانه تا پیش از این به صورت حضوری و با مکاتبه کاغذی در مدت زمان یک ماه انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در فرآیند صدور پروانه نیست و صدور به صورت غیرحضوری با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، الشتر در استان لرستان و در ۴۸ کیلومتری شمال خرم‌آباد (مرکز استان) قرار دارد.

کد خبر 615436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.