لزوم رفع مشکلات مربوط به صدور مجوزها و پروانه‌ در اسرع زمان

شهردار شیراز در جلسه با شهرداران، معاونان و مدیران درآمد مناطق یازده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر گفت: امروز بهترین فرصت برای کار، تلاش و شکوفایی شهر است و باید مشکلات مربوط به صدور مجوزها و پروانه‌های ساختمانی را در اسرع زمان رفع کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه‌ای با شهرداران، معاونان و مدیران درآمد مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز، اظهار کرد: در حال حاضر تعامل خوبی بین مدیران شهری و سایر مسئولان از جمله امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مجموعه استانداری و نهادهای نظارتی به واسطه همراهی و همدلی به وجود آمده است، لذا باید فرصت را غنیمت بشماریم.

وی تصریح کرد: ما در مجموعه شهرداری باید مشکلات مربوط به صدور مجوزها و پروانه ساختمانی را در اسرع زمان رفع کنیم، همان‌طور که بعضی شهرها این مسئله را حل کردند، لذا در این راستا اختیارات لازم را به مدیران می‌دهیم تا شرایط تسهیل شود.

شهردار شیراز با تاکید بر لزوم اهتمام به کسب درآمدهای شهرداری، گفت: شهروندان شیراز به خادمان خود در شهرداری اعتماد کردند، از این رو باید کارها را به خوبی انجام دهیم، اگر قرار است مشکل مجوزها و صدور پروانه رفع شود، باید توسط خود مجموعه شهرداری صورت گیرد.

شهردار شیراز از همکاران خود در مجموعه شهرداری، رفتار محترمانه و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد و ادامه داد: کارمندان شهرداری باید طبق قانون عمل کنند و در اصلاح فرایندها کوشا باشند.

کد خبر 615407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.