مهاجری: چطور ۵ گل خوردید!

سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از شکست سنگین تیمش مقابل ذوب‌آهن، در رختکن ورزشگاه فولادشهر به‌شدت از دست بازیکنان خود عصبانی بود و بابت دریافت پنج گل، سرشان فریاد می‌زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه ششم آبان‌ماه_ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان، ذوب‌آهن پنج بر یک برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی دست پیدا کرد.

پس از سوت پایان بازی، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در رختکن ورزشگاه فولادشهر، به‌شدت از دست بازیکنانش به‌خاطر شکست سنگین و دور از انتظار برابر ذوب‌آهن شاکی بود؛ مهاجری در رختکن با عصبانیت فراوان بر سر بازیکنانش فریاد می‌زد: «نه یکی، نه دو تا، نه سه تا، نه چهار تا، چطور پنج گل خوردید؟!»

عصبانیت سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به‌حدی زیاد بود که پس از ۲۰ دقیقه تأخیر، با چهره‌ای مغموم بالاخره در کنفرانس‌خبری بعد از بازی حاضر شد.

در کنفرانس‌خبری نیز صدای گرفته مهاجری به‌خوبی گویای فریادها و حرص‌خوردن‌هایش در مدت دو ساعتی که بازی به انجام رسید بود، سرمربی نفتی‌ها در کنفرانس‌خبری هم با تاکید بر اینکه بازیکنانش بی‌مسئولیت هستند معتقد بود با این تیم بیگانه است.

نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته یازدهم لیگ‌برتر با دو پیروزی، سه تساوی، شش شکست و ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته است و با روند نزولی عجیب پنج باخت در ۶ بازی اخیر، به یکی از کاندیداهای سقوط تبدیل شده است‌.

کد خبر 615403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.