خوشحالم توانستم به ذوب‌آهن کمک کنم/ ۲ هفته گذشته بدشانسی عامل ناکامی‌ ما بود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که در زمین موثر ظاهر شدم و به ذوب‌آهن در راه گلزنی کمک کردم؛ پس از تعطیلات نیز شرایط خوبمان را حفظ خواهیم کرد تا در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _جمعه ششم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر پذیرای نفت مسجدسلیمان بود و در نهایت با برتری طوفانی پنج بر یک، به استقبال تعطیلات رفت.

دقیقه ۶۳ این دیدار بود که نادر محمدی مدافع ذوب‌آهن با تشخیص مهدی تارتار، جایگزین صادق صادقی شد و درست دو دقیقه بعد، با همان پرتاب‌های استثنایی همیشگی‌اش، زمینه‌ساز گل سوم ذوب‌آهن شد؛ این نخستین پاس‌گل منجنیق گاندوها در فصل جاری بود.

خوشحالم توانستم به ذوب‌آهن کمک کنم/ دو هفته گذشته بدشانسی عامل ناکامی‌مان بود

نادر محمدی در گفت‌وگو با ایمنا، درخصوص پیروزی پرگل ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم که توانستیم برابر حریف با نتیجه پرگل به برتری دست پیدا کنیم؛ بعد از دو دیداری که باوجود عملکرد خیلی‌خوب نتیجه نمی‌گرفتیم در بازی این هفته به سه امتیاز مهمی دست پیدا کردیم و این برد را به مجموعه ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم‌.

وی در رابطه با شکست سنگین حریف سرسخت ذوب‌آهن در این دیدار افزود: نفت مسجدسلیمان و بازیکنانش واقعاً خوب هستند و جایگاهشان در رده‌های پایین جدول نیست؛ اگر به آنان فرصت بدهند عملکرد بسیار خوبی از خودشان نشان خواهند داد.

مدافع گاندوهای اصفهانی درباره شرایط ذوب‌آهن تصریح کرد: یک‌هفته به‌طورکامل و برنامه‌ریزی‌شده تمرین کردیم و همان‌طورکه دیدید در دقایق ابتدایی بازی بسیار فوق‌العاده بودیم، تاکتیک‌هایی که مهدی تارتار گوشزد کرده بود را در زمین پیدا کردیم و به پیروزی رسیدیم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که پس از تمجید از ویژگی‌اش در برابر نفت مسجدسلیمان مؤثر ظاهر شد و حسی‌که نسبت به ثبت اولین پاس‌گل فصل خود با استفاده از توانایی‌اش روی پرتاب‌های اوت دارد خاطرنشان کرد: خداراشکر که توانستم به تیمم در راه رسیدن به گل و پیروزی کمک کنم، همان‌طورکه قبلاً هم گفتم با گزارش نشریه سان شوکه شدم، درمجموع امیدوارم بتوانم به ذوب‌آهن و فوتبال ایران کمک کنم‌.

وی درخصوص تعطیلات لیگ و روند ذوب‌آهن بعد از جام‌جهانی بیان کرد: صددرصد پس از تعطیلات شرایط خوب‌مان را حفظ خواهیم کرد، ذوب‌آهن قدرتمند است و در رتبه‌های بالایی جدول حضور خواهیم داشت اما دو هفته‌ای بدشانسی گریبان‌گیر ما شد و می‌توانیم به جایگاه خوبی در لیگ برسیم.

مدافع بلندقامت ذوب‌آهن در ادامه در رابطه با شانس حضور در تیم‌ملی گفت: همیشه برای دعوت‌شدن به تیم‌ملی امیدوارم و در تمام عمر فوتبالی‌ام برای تحقق آن تلاش می‌کنم، البته اگر برای جام‌جهانی قطر به تیم‌ملی دعوت نشدم، چیز خاصی را از دست نداده‌ام و امیدوارم در سال‌های آینده بتوانم به تیم‌ملی کمک کنم.

کد خبر 615354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.