بهترین هافبک جهان از دید ستاره رئال‌مادرید!

تونی کروس ستاره آلمانی رئال‌مادرید، بهترین هافبک‌ جهان را نام برد که او هم در ترکیب لوس بلانکوس‌ها بازی‌ می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تونی کروس، ستاره رئال مادرید، از «فده والورده» هافبک لوس بلانکوس‌ها، تعریف و تمجید ویژه‌ای کرده است.

این بازیکن اروگوئه‌ای در سه بازی اخیر خود در لالیگا گلزنی کرده است و در این هفته لیگ قهرمانان اروپا فرم خوب خود را دست داده بود زیرا رئال مادرید مقابل لایپزیش شکست خورد. در میان اهمیت بالای او برای تیم، کروس پتانسیل والورده را بسیار زیاد دانسته است.

مرد آلمانی به مارکا گفت: «اگر او به همین منوال ادامه دهد، هیچ محدودیتی نمی‌بینم. فده، بسیار بسیار کامل است. اگر راه‌حلی برای رساندن توپ به هم‌تیمی‌ها پیدا نکند، آن را می‌گیرد و مستقیم به سمت دروازه حریف می‌رود. من یکی از طرفداران بزرگ والورده هستم.»

کروس به عنوان بازیکنی که برنده جام جهانی شده، مطمئناً همه چیز را در نظر می‌گیرد و بنابراین ستایش او را نباید ساده انگاشت. پس از ارسال یک پاس گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته برای وینیسیوس جونیور، والورده در این فصل به سطح جدیدی از ثبات دست یافته، کسی که هفت گل و دو پاس گل در ۱۶ بازی به ثبت رسانده است.

یک مصدومیت جزئی باعث شد که هافبک اروگوئه‌ای این هفته بازی نکند تا بتواند در دیدار مادریدی‌ها با خیرونا که یکشنبه برگزارمی‌شود، به تیم کمک کند، زیرا آنها قصد دارند برتری سه امتیازی خود را در صدر لالیگا با بارسا، حفظ کنند.

کد خبر 615270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.