آیفون ۱۵ پرو به دوربینی با لنز ۸ قسمتی مجهز می‌شود

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۵ پرو احتمالاً با هشت گیگابایت رم و دوربینی با لنز هشت قسمتی ساخته می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که سری آیفون ۱۵ مجدداً شامل چهار عضو خواهد بود و صرفاً مدل‌های پرو به جدیدترین پردازنده مجهز خواهند شد، بنابراین انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس به پردازنده A۱۷ و آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به پردازنده A۱۶ مجهز شوند.

پیش‌بینی می‌شود که اپل در آیفون‌های پرو از هشت گیگابایت حافظه رم استفاده کند درحالی‌که آیفون‌های ۲۰۲۲ اپل ۶ گیگابایت رم دارند. احتمالاً آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز شش گیگابایت رم خواهند داشت. آیفون در سال آینده پورت USB-C را جایگزین درگاه لایتنینگ می‌کند.

گفته می‌شود که آیفون‌های پرو نسل جدید از لنز هشت تکه در دوربین استفاده می‌کنند تا توانایی آن‌ها برای تصویربرداری بهبود پیدا کند. آیفون ۱۵ پرو مکس دوربین تله‌فوتو با مکانیزم پریسکوپی خواهد داشت. آیفون در نسل فعلی بزرگ‌نمایی اپتیکالی سه برابری ارائه می‌دهد، اما به لطف سیستم پریسکوپی به بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری دست پیدا خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ از مودم ۵G ساخت کوالکام بهره می‌برد، اپل هنوز نتوانسته است مودمی ۵G با عملکرد عالی تولید کند، اما سرانجام روزی آیفون را با مودم اختصاصی خواهیم دید. احتمالاً در سال ۲۰۲۴ میلادی، اولین آیفون مجهز به مودم اختصاصی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 615269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.