خروش انقلابی مردم اصفهان در برابر آشوبگران

مردم انقلابی نصف جهان بار دیگر با خروش انقلابی خود علیه فتنه‌گران و برهم زنندگان آرامش و امنیت راهپیمایی کردند و از تمام شدن صبر و تحمل خود در برابر آنها گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردم غیرتمند، ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان همچون دیگر صحنه‌های انقلاب اسلامی، هم‌نوا و هم‌گام با مردم سراسر کشور امروز _جمعه ششم آبان‌ماه_ بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی کردند و دست در دست یکدیگر و با مشت‌های گره کرده علیه دست و اندیشه خبیث و آتش افروز نظام استکبار جهانی شعار سر دادند.

ساعت حوالی ۱:۱۰ نمازگزاران از درب‌های اصلی مصلی نماز جمعه خارج شدند و با تجمع در خیابان مصلی، در حالی که هریک پلاکاردهای منقش به شعارهایی چون «زن زندگی شهادت» «مرگ بر فتنه‌گر» «مرگ بر آل سعود» «مرگ بر آمریکا» در دست داشتند، فریاد خون‌خواهی شهدای مظلوم حادثه تروریستی شیراز و برخورد قاطع و قانونی با فتنه گران و آشوبگران را از نیروهای مسلح، قوه قضائیه و حاکمیت خواستند.

همه آمده بودند؛ حضور اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیان حوزه علمیه، مدیران انقلابی، بانوان غیرتمند، دختران جوان با بصیرت، دانش آموزان فهیم به یاد شهید حسین فهمیده، فرهنگیان آگاه و اصناف هوشیار زینت بخش راهپیمایی بود.

استاندار اصفهان، آیت‌الله مهدوی و حجت الاسلام والمسلمین محمودی خطیب موقت نماز جمعه و فرماندهان نظامی نیز امت همیشه در صحنه اصفهان را همراهی می‌کردند.

مردم نصف جهان در حوالی ساعت ۱:۳۰ به نیمه راه مسیر راهپیمایی در خیابان مصلی رسیدند و در مقابل جایگاه، ضمن اعلام انزجار از مسببان وقایع اخیر، شعار «عامل وحدت ما ولایت فقیه است»، «زنان با حجاب ما مایه افتخارند»، «فتنه‌گران بی حیا مایه ننگ و عارند»، «دشمن ما جانی بود، مسبب جنگ روانی بود» سر دادند.

در پایان مراسم راهپیمایی، مردم نصف جهان در قطعنامه خود، بر اشد مجازات تروریست‌ها و حامیان آنها، تمام شدن صبر و تحمل ملت انقلابی در برابر اغتشاشگران و آشوبگران، لزوم برخورد قاطعانه و قانونی با برهم زنندگان آرامش ملت و اقدام متقابل در برابر توطئه دشمنان تاکید کردند و آمریکا را عامل، بانی و طراح فتنه‌ها دانستند.

امت بصیر اصفهان در این حال، شعار «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» سر دادند.

کد خبر 615261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.