تساوی پالما و غیرت در لیگ‌قهرمانان اروپا/ حسین طیبی ناجی پالما مقابل تیم سابق

تیم‌های فوتسال پالمای اسپانیا و غیرت قزاقستان در هفته دوم لیگ‌قهرمانان اروپا به تساوی دو بر دو رضایت دادند؛ حسین طیبی زننده گل تساوی‌بخش سبزپوشان اسپانیایی بود و تیمش را از شکست برابر غیرت نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال مایورکا پالمای اسپانیا روز گذشته _پنج‌شنبه پنجم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته دوم رقابت‌های مرحله‌گروهی لیگ‌قهرمانان اروپا مقابل تیم مدعی غیرت قزاقستان قرار گرفت و در پایان برابر حریف قزاقستانی خود به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد.

در شرایطی که غیرت در آستانه پیروزی دو بر یک برابر یاران طیبی و اولادقباد قرار داشت، حسین طیبی در ثانیه‌های پایانی برابر تیم سابق خود گل تساوی‌بخش را به‌ثمر برساند و پالما را از شکست برابر غیرت نجات داد. طیبی در بازی قبلی پالما نیز دو گل از ۱۱ گل تیمش را وارد دروازه اسپورتینگ کرده بود.

پالما در بازی نخست موفق شده بود با نتیجه ۱۱ بر پنج اسپورتینگ پاریس را در هم بکوبد. نماینده اسپانیا با تساوی مقابل غیرت، چهار امتیازی شد و صعودش به مرحله الیت لیگ‌قهرمانان اروپا را قطعی کرد. گفتنی است در دیگر بازی این گروه، اندرلخت موفق شد با نتیجه چهار بر صفر از سد اسپورتینگ پاریس عبور کند.

پالما در حال‌حاضر با چهار امتیاز و تفاضل‌گل بهتر نسبت به اندرلخت صدرنشین گروه است، سبزپوشان اسپانیایی فردا شنبه _هفتم آبان‌ماه_ در آخرین دیدار مرحله‌گروهی به‌مصاف تیم میزبان می‌رود تا در صورت پیروزی، به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله الیت شود.

به گزارش ایمنا، تیم فوتسال پالما در گروه اول رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا با تیم‌های اسپورتینگ پاریس، اندرلخت بلژیک و غیرت قزاقستان هم‌گروه است.

کد خبر 615238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.