پیکر شهیدان کمندی و معصومی فردا در تهران تشییع می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی و شهید سیدفرید معصومی، فردا همزمان با تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب، برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی شامگاه پنجشنبه _پنجم آبان‌ماه_ در خصوص تشییع دو شهید بعد از نماز جمعه فردا در تهران، اظهار کرد: شهدا با محبت مضاعف خود در دفاع از ایران اسلامی، زنان و دختران این سرزمین و در راستای اتحاد و انسجام در مقابل تبهکاران و تجزیه طلبان ایستاده‌اند و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده‌اند.

وی افزود: امروزه دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از کانون‌ها و مراکز دینی و بی‌اعتمادی آنها نسبت به دلسوزان نظام هستند؛ دشمنان بدانند جوانان و نوجوانان این سرزمین بیدار هستند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: فردا جمعه ششم آبان‌ماه، بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران و در حاشیه تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع)، تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی که در جریان اغتشاشات غرب تهران به شهادت رسیده و شهید سیدفرید معصومی از شهدای حادثه تروریستی شیراز، انجام می‌شود.

محمودی تاکید کرد: مردم بصیر و انقلابی تهران با حضور در این مراسم معنوی، مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند، در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) حاج سعید حدادیان و کربلایی محمدحسین حدادیان مدیحه سرایی و رجزخوانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در پی حمله شب گذشته برخی از اغتشاشگران به مدافعان امنیت، سرگرد پاسدار امیر کمندی در حین اجرای مأموریت برای ایجاد امنیت و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است سیدفرید معصومی دارای مدرک دکترای مکانیک که برای پیگیری پروژه‌های صنعت برق به شیراز سفر کرده بود، هنگام زیارت حضرت شاه‌چراغ (ع) به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 615194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.