صنعت‌نفت یک _ پیکان یک/ بخت‌برگشته مثل زردهای آبادانی!

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران در مصاف هفته یازدهم لیگ‌برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۷ تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران در قالب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان برابر یکدیگر قرار گرفتند و تساوی یک بر یک حاصل‌کار دو تیم در طول حدوداً ۱۰۰ دقیقه بود.

علی بای به‌عنوان داور وسط، حسین مرادی به‌عنوان کمک‌داور اول، امید افخمی به‌عنوان کمک‌داور دوم و ایمان کهیش به‌عنوان داور چهارم قضاوت این دیدار بین تیم‌های میانه و انتهای جدولی را برعهده داشتند؛ در بازی امروز پنج کارت‌زرد برای بازیکنان و یک کارت‌قرمز برای کادر فنی از جیب داور وسط بیرون آمد.

جنجالی‌ترین صحنه بازی، اعتراضات شدید سیدمجتبی حسینی و رضا رهقی سرپرست تیم فوتبال پیکان به‌دلیل اعلام پنالتی به‌سود صنعت‌نفت بود که منجر به حضور آنان در زمین مسابقه شد و با دریافت کارت‌قرمز توسط رضا رهقی سرپرست پیکان همراه شد، هرچند سرپرست پیکان بی‌خیال ماجرا نمی‌شد و حتی به‌سمت ناظر بازی حمله کرد که با وساطت کادر فنی ختم به‌خیر شد.

برای صنعت‌نفت حکیم نصاری در دقیقه ۴۲ از روی نقطه‌پنالتی گل‌زنی کرد و در شرایطی که صنعت‌نفت در آستانه کسب دومین پیروزی فصل خود بود، دقیقه ۹۴ با شوت منصور باقری دروازه‌اش را باز شده دید تا پس از پرپر شدن امید شاگردان فیروز کریمی، این دیدار برنده‌ای نداشته باشد.

با توقف صنعت‌نفت و پیکان در بازی امروز، زردهای برزیلی آبادان به سومین تساوی فصل خود رسیدند و با شش امتیاز، قعر جدول را به‌نام خود کردند؛ پیکانی‌ها نیز پس از فرار از شکست در آبادان، ۱۲ امتیازی شدند و در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفتند.

کد خبر 615181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.